• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

starchild81 skrev 2011-11-30 01:08:43 följande:
    Jooo det e sant jag bor i en 3a på södra vägen =P lägenheten högst upp så jag slipper höra trafiken o vagnarna. jag lär ju inte ha ngra större problem om jag vill hyra ut =) dock e lägenhetsförmedlaren lite bråkig hon tycker att det borde räcka med en tvåa för min del.  Hon tycker att ngn barnfamilj e bättre lämpad att ha min lägenhet men jag vill ha denna själv... *s* 

Men hur länge fick du söka o hålla på innan du fick den lägenheten du har nu? För så svårt kan det la inte vara? eller?

Min son är tre mån och två v.....  
    förstår att du inte vill bli av med den lägenheten.

Just nu bor jag och mina två döttrar inneboende hos min bror på ovanvåningen. sökt lägenhet sen början av juni, men efter som jag har barn så har jag dock valt bort några områden som jag inte vill bo i med barn.

en liten bebis mys pyss
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2011-11-30 01:36:22 följande:
    Jo sant dock känns det skönt att i framtiden kunna välja var i gbg jag vill bo... =) funderar dock på att byta ner mig och flytta till Olivedal.....

Uff hoppas att du snart hittar en lägenhet då, var i gbg vill du bo?  Hur länge till tror du att du måste söka?....
    olivedal är ju helt ok också. Jag har fått ett andrahands kontrak på en två på smyketorget, som är ett lugnt ställe. Ska flytta in i den senast 1/2 och får bo i den i ett år. Vet inte riktigt var exakt jag vill bo, bara det är ett lugnt område sen spelar det inte jätte mycket var, dock jobbar jag ute i vätsra gbg och barnen på dagis nära frölundatorg på ett dagis som bådde barnen och jag tycker om
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2011-11-30 01:57:30 följande:
    Aha vet inte riktigt vart det ligger bara att det är vid frölunda. låter ju som värsta gangsters paradice i mina öron... =P Kan bara Lorentsberg/johanneberg till område, dock är det ju slottsskogen som lockar för min del. Mer barnvänligt men men vi får se jag hinner nog o ändra mig eller så får jag bo kvar här i min ensamhet. Eller jag har ju hunden med som ligger bredvid mig på rygg o rycker med tassarna o drömmer om brudar. 

ne nu skall jag nanna kudde, hunden vill säkert ut om 6-7 tim. Ha d gött änna 
    en del områden runt om smyketorget är gangster håller till.

du får sova gott, ska nanna kudde om ca 7 timmar
  • Heidi1

vill hem nu och nanna kudden

• Heidi1

god morgon alla! nu ska jag sova gott

• Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-30 11:29:18 följande:
    Jisses, det går ju görbra att skriva skolarbete med FL öppet och tre word feud spel igång  . Tror jag är mer här än i mitt worddockument *suck*.
    hihihi
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2011-11-30 13:17:30 följande:
    Bor man inte redan hos dem så kan man bara få lägenhet av dem via boplats.  Rynkar på näsan
    precis
  • Heidi1
    kommande år skrev 2011-11-30 15:07:11 följande:
    Hej!

Här är en Göteborgstjej på 30+ som inte har några barn och börjar tycka att singellivet är väldigt trist nu.

Har till och från funnits på Happy Pancake, men har ännu inte funnit var min lycka finns.   
    välkommen
  • Heidi1
    anezka skrev 2011-11-30 17:13:01 följande:

Jag vill oxå träffa nån trevlig kille börja känna att det är tråkigt ensam även om jag bara varit det i 3 veckor drygt men det är inte roligt jag är 35 år 4 barnsmamma bor i uppsala, frågan är vad man ska göra under veckorna när man inte har barnen kan ju inte städa ihjäl mej ;)

välkommen hit. När du inte har barnen får du passa på att ut och dejta
  • Heidi1
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 17:17:06 följande:
    Hm en riktigt irriterande grej, en kille som jag hade snabb kontakt med, ni vet han med "rasta hunden"

han ger sig inte, jag tog bort honom från facebook och msn och hela faderuttan. Dock stod ju mitt nummer på fejjan så nu håller han på och smsar. Inte typ "åh vad gör du" utan av typen "fy fan vad skönt att du tog bort mig så jag slapp att skämmas över dig"

öh Obestämd vadfan. Liksom ge sig?     
    fråga han varför han smsar dig om han tycker det var skönt att han tyckte det var bra att du tog bort han, sen skriv till han att du vill inte att han hör av sig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!