• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hehe jag gillar min fåne och särskilt sen jag fick in MIN ringsignal

• Bubsan
    s07 skrev 2012-02-13 22:53:17 följande:
    Hur får man till en egen ringsignal på ajFån?!???
    Hehe man ringer sin exman o säger fixa

Näää skojja bara, men det går o göra med iringer, som man laddar ner till datorn, det e allt jag vet resten får Lelle förklara
  • Bubsan
    Bubsan skrev 2012-02-13 23:14:51 följande:
    Hehe man ringer sin exman o säger fixa

Näää skojja bara, men det går o göra med iringer, som man laddar ner till datorn, det e allt jag vet resten får Lelle förklara
    Denna tråden är jättebra o hänga i oxå

www.familjeliv.se/Forum-21-84/m62105947.html
  • Bubsan
    Night sky skrev 2012-02-14 09:57:42 följande:
    Ha en trevlig Alla hjärtans dag alla i tråden anhängare! Hjärta {#emotions_dlg.flower}
    Desamma till dig
  • Bubsan
    gröna hönan skrev 2012-02-19 13:41:08 följande:
    Hittade en väldigt intressant stavning idag i en presentation: "Jag är förtids panskonär".

Hjälp... 
    Väldigt många i nätdejtingvärlden som inte kan stava. Mycket skrämmande, visst kan man i hastigheten skriva fel, det e mänskligt. Men finns mycket skrämmande.

Jag må vara elak men för mig så går de bort.
  • Bubsan
    Smecker skrev 2012-02-19 13:57:04 följande:
    Vad är det för elakt med det? Det är rimligare att välja bort någon som inte kan stava än att välja bort någon för att hon inte har strl 80F som står rakt ut.

I min värld i alla fall.
    Sant iofs, jag frågar ofta när jag får ett totalt felskrivet mail varför det e så mycket felstavningar, får ofta svar tillbaka de är dyslektiker.

Jag har inte stött på så många dyslektiker som jag gjort sen jag började med nätdejting. Då får det mig att börja undra om jag hade dissat dem irl när jag inte vet hur de skriver. Därför känns det ibland lite elakt
  • Bubsan
    Smecker skrev 2012-02-19 14:06:22 följande:
    Sanningen är nog att det är många som använder dyslexi som ursäkt för att slippa anstränga sig. Jag känner en del dyslektiker, de är noggrannare än vad jag är. Visst tar det längre tid för dem, men det skall jävlar i mig bli rätt. Jag har inget emot att dejta en dyslektiker som anstränger sig. De lata fanskapen får däremot vara.
    Hahaha ja så sant

Sen tror jag faktiskt inte de är dyslektiker allihop, de har nog bara inte lärt sig skriva

Men jag får säga det känns skönt att fler än jag låter de gå bort, kan hålla med om att det e avtändande, för det är ju hjärnan allt startar
  • Bubsan
    s07 skrev 2012-02-19 14:49:25 följande:
    Men jag förstår faktiskt inte- om innehållet verkar ok fö, är särskrivningar o felstavningar verkligen en stor issue för er??
    Men oftast så är ju inte innehållet så intressant att man överser med felen, utan man sitter mest och stör sig på alla felskrivningar. Hade innehållet varit tillräckligt intressant hade man nog inte sett det på samma sätt
  • Bubsan

"Du värkar vara den ända i hela denna verld som jag finer intresant"

Där har vi en big NO NO.Felstavat så det står härliga till och om resten av texten ser lika fel ut så klarar jag inte av det. Fast jag kan hänga upp mig ibland på smågrejjer

• Bubsan
    Heidi1 skrev 2012-02-19 15:02:51 följande:
    Lite stav fel gör inget, vet själv att jag stavar lite fel. Dock har jag lättare att se om någon annan har stavat fel än när jag själv har stavat fel.  
    Alla kan stava fel, det gör jag med ofta, om man inte kollar innan man skickar så blir det lätt så
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!