• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

GentleManiac skrev 2012-02-19 15:15:35 följande:
    men du brukade skylla på dåligt tangentbord ( innan du skaffade ny laptop )
    Haha ja men min gamla laptop funkade ju inte vissa bokstäver på om man inte slog på dem 

Nu blir det fel mest när jag har för bråttom, när hjärnan springer före fingrarna
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-02-19 15:10:13 följande:
    Men det kanske var just din ända han var intresserad av  
    Haha det tror jag inte, då hade han nog skrivit enda
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-02-19 16:04:06 följande:
    Men du vet inget om kvaliteten på deras relationer
    Det e så sant, jag har ett par vänner som ändrar status på FB varannanvecka ungefär, ibland varannan månad, spelar ingen roll man säger till dem att ta det lite lugnare, för statusen där verkar va viktigast o ändra på
  • Bubsan
    Night sky skrev 2012-02-19 16:39:51 följande:
    Ibland kan det faktiskt vara så såklart. Men dessa statusar är inte på folk som har ändrat sin status hela tiden.
    Okej, så då har de en rätt säker relation, som egentligen inte är så ny, utan redan inarbetad så nästa steg var att ändra status Då kom det inte som en chock iallafall.
  • Bubsan
    Niklas2k skrev 2012-02-19 16:55:19 följande:
    Hur länge har ni varit singlar? Alla har nog skrivit det förr men jag hänger inte med.
    Jag tror jag vart singel i snart två år. Eller e det tre år, näää två e det, ja det e det

Så jag har inte jättebråttom o finna den rätte Han dyker nog upp nånstans o tar mig med storm Hahahaha
  • Bubsan
    GentleManiac skrev 2012-02-19 17:46:39 följande:
    Du har varit singel sen 2010-04-27 ( ungefär )
    Hahaha jo då e det snart två år då
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-03-03 22:42:11 följande:
    Du förstör inte stämningen Legacy. För att må bra så behöver man väl uppleva lite dåliga saker också. Jag har väl också tyngt ner stämningen här, men vem tusan har jag annars att prata med? Jag är så himla låg nu så jag måste ringa min läkare på måndag och säga att jag tänker avbryta min behandling. Det här tar kål på mig.

Prata du på bara, hellre det än att tänka för mycket. Och skriver du något osammanhängande så beror det nog mest troligt på att din telefon är så jäkla kass på stavning Glad

Mmmm kram på dig Solig

Hoppas ändå att du får sova bra ikväll och i natt
    Det kan ju vara dumt att avbryta behandlingen, man går alltid neråt i början av behandlingen, innan det vänder, Jag tycker nog du ska kämpa på ett litet tag till, för i slutändan blir det ju bättre
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-03-03 23:12:40 följande:
    Fast jag har kört 10mg i en månad och nu 20 mg en månad. Jag blir bara lägre och lägre. Nästan apatisk ibland. Kan ligga i sängen till 12 på dagarna. När ska det vända?
    Då har du alltså ätit i 2 månader, då borde det vänt, men du ska inte avsluta tvärt, man ska trappa ner när man slutar, ring din läkare och hör med han/hon.
  • Bubsan

Hehe som vanligt när jag skriver ett inlägg så hinner de andra med o slänga in massor

• Bubsan
    Smecker skrev 2012-03-03 23:33:38 följande:
    Alla vet ju att Dr Bubsan är lite seg. Och jag skall inte gnugga in det genom att säga att jag ligger i sängen och skriver från mobilen samtidigt som jag spelar WF
    hahahah va faan
    Jag sitter ju iofs o har flera fönster öppna o hoppar mellan, får skylla på det
    Hmmm om jag ska spela WF, får jag ha koncentrationen bara där, och ändock förlorar jag
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!