Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tappade förut en hel olivoljeflaska i golvet så nu har jag ett nystädat kök. Fasen vad svårt det var att få upp.

• lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:07:22 följande:
    ett par dygn?? bara 103 inlägg kvar att skriva

Ja det fixar vi Glad
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:02:41 följande:
    Hur går det med dejtandet för er andra??

Ja dejtandet går väl inte jätte bra. Har inte spanat in någon snygging på HP ännu förutom han här om dagen. Jag gjorde en liten missbedömning iallafall. Han hade en profilbild som inte alls stämde överens med de bilderna han sedan öppnade för mig.Obestämd Sen så bor han alldelses för långt bort.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:17:21 följande:
    Inte skoj sådant. Hoppas att du hittar någon snygging snart du kan dejta lite med.
    Ja hoppas på det. Men jag tror jag kommer träffa honom där jag minst anar det. Typ på Ica.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:21:34 följande:
    Ja man gör ju det. Precis innan jag träffade min pojkvän hade jag precis sagt att gud vad skönt det är att vara singel och ville vara det ett tag och bara ha det skoj och skönt. Men det sket sig ganska kraftigt SoligHjärta{#emotions_dlg.flower}
    Ja men det är det jag tror att man måste vara, lite mer avslappnad och inte ta det så allvarligt.Annars finns nog risken att man framstår desperat vilket inte är attraktivt.Glad  Men du träffade honom via en datingsida eller? du får ursäkta mig om du redan berättat men jag var nog väldigt ny här då och kanske inte höll isär alla. Hur länge har ni varit ihop nu?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 21:16:32 följande:
    river lite sexigt....jumjumm
    Ja lite skäggstubb är fint ibland. Och när det kommer till hår på kroppen så tror jag faktiskt inte att jag bryr mig så mycket om han har det när jag verkligen blir kär. Mina senaste har varit ganska hårlösa om de hade varit håriga kanske jag hade haft andra preferenser nu. Glad Hmmm det är kanske därför jag borde ha det.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 21:29:30 följande:
    Det är lugnt. inte lätt och hålla koll på oss alla. Jag träffade han på E-kontakt. Vi har varit tillsammans sen 7 april och vi slutade röka en vecka efter det och båda är fortfarande rökfria
    Åh vad kulGlad Ok så ni både rökte. Trodde kanske att han var rökfri och inte gillade att du rökte så det var därför du slutat. Men vad bra att ni båda tagit det beslutet. Själv är jag mitt emellanSkäms Jag var rökfri i 4 år tills mitt X gjorde slut. Men det är så det är tyvärr, minsta motgång och tankarna på cigaretter finns där. Nu kan jag hålla uppe i flera dagar för att sedan röka ett par för att sedan hålla upp igen. Jag måste verkligen bara bestämma mig!
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 21:35:39 följande:
    Hur ska det här gå...snart sommar ju

HAHA jag har nog en ganska jämn vit färg över hela min kropp
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!