Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen: "Är det någon här i tråden som faktigst hittat någon och har ett förhållande genom nätdejting?"

Jag träffade mitt ex på nätet och vi var ihop i ca 3 år. Så jag har fortfarande hopp om att det ska gå att finna nån även på det sättet Glad

Anonym (Sofia1970) skrev 2011-11-25 18:58:59 följande:
    Jag har och är lyckligare än nånsin.  Vi har träffats intensivt i drygt 2 månader och han är allt jag nånsin sökt. Eller han är sån person som jag alltid sökt. Egenskaper och så har jag inte haft några krav på förutom att ska vara fyllt av respekt och ömhet. Nån som tycker om mig för den jag är och som vill ha just mig och som inte vill förändra mig. Ja och så tvärtom förståss. :) Allt det har jag just nu.
    Wiiii så vill jag också få det om 2 månader. Härligt att höra!
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 19:27:10 följande:

På söndag är det dags för min dejt som blev inställd senast. Får hoppas att han håller sig frisk nu

Åh , så spännande... Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    Niklas2k skrev 2011-11-25 20:13:48 följande:
    Jahaja, nu är färskingen i "mitt" centrum. Inte så farligt långt hit. Jag dör som sagt.
    Lycka till igen.. så spännande detta också! 

Här pirras det som sjutton i magen just nu... saknar min dejt som är på väg till annan ort för att jobba men skickar såå goa sms att jag blir alldeles kollrig Glad 

Anonym (h) skrev 2011-11-25 21:41:39 följande:

Hoppas att alla har en trevlig fredagskväll nu ska jag gå och sova blivit lite väl lite sömn dom sista dygnen

Här är det lugnt och skönt med egentid. Hoppas du nu får sova riktigt gott efter dina nätter med jobb! 
    Godnatt! 
    Anonym (h) skrev 2011-11-25 21:48:59 följande:
    mmm det hoppas jag med behöver det, räknade ut hur många timmar sömn det har bkivit sen jag gick upp i onsdags halv sju på morgonnen tills nu, det var inte många 9½ sammanlagt usch och fy
    Ojojoj.. stackare, bums i säng! Flört Så kommer du tillbaka till tråden i morgon med nya krafter! Skrattande
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 21:48:35 följande:
    Nej men såååå vackert mail jag fick

Vid närmare granskning av frökens sida då har det framkommit att fröken behöver betala sk vackerhetsavgift enl paragraf 173336 i skönhetsskattelagen....sänder mitt kontonummer om en tid så kan fröken betala tex halva sin förmögenhet och lön till mig så lovar jag att jag ska göra allt för att få ett så vackert liv i som bara jag kan i vinter,tänk att slå in fina julklappar till mej själv somfröken har betalt dyrt för, älskar möbler av Jacobsen och Wegner tex....Mums....*ler*

Med Vänliga Hälsningar

Din

SoloVår

Haha Skrattande
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 21:47:55 följande:
    Wiiiieeee! Mysigt!
    Ja, det är det verkligen. Men mysigare blir det på söndag kväll när han kommit tillbaka hit till mig igen! Skrattande
    *Längtar*
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 21:55:04 följande:
    För allas info så har jag en date på söndag;)
    Jippi vad kul! :)
    Vad har ni planerat? 
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 22:14:56 följande:
    vi har inte planerat mer än att vi ska ses;)
    vad vi hittar på ger sig!
    Nice! :)
    Glädje58 skrev 2011-11-25 22:29:56 följande:
    Det verkar som jag kommer skriva mitt 3000:de inlägg i natt. På drygt ett år. Undrar hur mycket tid jag har lagt ner på fl egentligen?

3000 inlägg x 5 minuter = 15000 minuter = 250 timmar = drygt tio dygn... helt okey Glad
    Ja? Nä, inte menar du att du skulle haft nåt roligare för dig Flört... men grattis till ditt 3000:de inlägg Glad
    Men hur ser man hur många inlägg man gjort?
    Glädje58 skrev 2011-11-25 22:35:16 följande:
    Jag läste igenom alla trådar som fanns på forumet och räknade sedan ihop mina inlägg
    Tssss försök lura nån annan! Skrattande

Aha ja, så där!
    Jag ligger i lä kan jag säga iallafall.. det är här är mitt 880:de inlägg Glad 

Om det skulle finnas nån intresseklubb som antecknar Cool 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!