Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-27 12:04:27 följande:
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 12:03:37 följande:
     Oops! Akta dig.. hon tänker supa dig redlös så du inte kan jobba imorgon på glögg!!! Förvånad Flört
    Jag tyckte jag läste något om binda fast med, såg ingen annan det?
    Jo, men ja.. det såg jag nånstans... och handklovar och piska väl Cool
    Klöset skrev 2011-11-27 12:12:00 följande:
    oh my vad är det för fantasier ni har inom er? Gees hahahahha
    Haha.. ja, det kan man undra Flört

Hoppas vi inte skrämt iväg Mr Racer med våra "skämt" *harkel* Skrattande
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-27 12:17:50 följande:
    hahahaha störtskönt.

"skämt" 

Helvete vad lättroad man är nu då Jag sitter och jobbar Cool behöver allt skoj jag kan få. Riktigt gott att få skiten gjord så slipper jag göra något alls ikväll när jag kommer hem Skrattande kanske ska börja göra mina saker i tid typ jämt! Hade varit något det!  
    Ja, klart du ska försöka få jobbet gjort så fort som möjligt, en söndagskväll utan jobb låter ju som det bästa alternativet om jag får tycka!? Glad

Jag ska ta och lämna datorn nu ett tag. Har spanat in ett par vinterskor som jag tänkte ta och införskaffa...

Så lycka till Racer x3000 och never mind och lycka till om det är nån mer som ska på dejt idag!
    *rädd för att jag har glömt nån* 

Kram 
    racer x3000 skrev 2011-11-27 12:33:25 följande:
    Så lättskrämd är jag inte. Men trött som fasiken, vädret är ju inte det bästa.
    Vilken tur.. ni kommer få det bra! 
    Ta en liten powernap vet ja! Glad Nä, vädret är jättetrist idag! Rynkar på näsan
    Klöset skrev 2011-11-27 16:42:09 följande:
    Nu lär han snart vara här. Kramar man människan direkt eller? Skakar hand?
    Äh ge han en kram! Glad
    kristinah skrev 2011-11-27 17:33:26 följande:
    Jag gillar tråddejtarna! någon som är på att få till nåt här i stockholm nu då? Det behöver ju inte vara ensamdejting - vi kan ju samla ihop en gruppdejt eller nåt
    Åh, det skulle ju vara kul att träffa och få nåt ansikte på trådskrivarna... men jag är väl portad Rynkar på näsan

Men jag tycker helt klart att ni andra kan försöka samla ihop er och hitta på nåt!
    kristinah skrev 2011-11-27 17:39:16 följande:
    Varför skulle du vara portad? Alla är välkomna - men har man ett förhållande så MÅSTE man ta med minst en singelkompis på gruppdejten MINST!
    Ja, men det kan jag ordna! Glad
    Smecker skrev 2011-11-27 18:46:02 följande:
    Bor du i Stockholm så är det dödsdömt från början, finns bara pantat folk där Skrattande
    Nääääääääää vad är det du säger!!!
    Fast då är det ju bra att jag själv är pantad för då funkar det ju att träffa annat pantat folk Tungan ute 
    kristinah skrev 2011-11-27 18:57:36 följande:
    Men vad nu? Fram tills den där kommentaren var du min dröm-tråd-dejt...nu vetefasen

Jag hade också en liten smyg-crush på booYah... haha Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!