Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym skrev 2012-09-01 21:05:08 följande:
    Jag är så less på dejting och killar, men ändå är jag så beroende av kärlek och social kontakt. Jag blir så knäckt av att gång på gång bli ratad, dissad och att han slutar höra av sig och speciellt eftersom jag upplevt detta under hela mitt 37 år långa liv. Självklart blir det ju en framkallning från min sida eftersom jag är så undermedvetet inställd på att han kommer dissa mig för att det är det jag är van vid och då är jag extra snäll för att jag är rädd att förlora honom, och då gör jag det oxå :( Varför förtjänar man inte kärlek om man inte har superbra självförtroende? 

Låter lite som att du är inne på det själv. Att det blir en självuppfyllande profetia ?
    Säkert svårt att bryta, men du verkar ju sjävmedveten så kanske du redan har provat att agera rakt emot dina instinkter någon gång för att bryta mönstret? 
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    ulfsas skrev 2012-09-02 15:50:27 följande:
    Jag fick för många år sedan ett mejl från min då grannes fru. Vi brukade skämta med varandra ibland  och då jag satt med barnen vid sandlådan och hon kom cyklande från jobbet så lyfte hon alltid lite extra på benet för att jag skulle se under hennes kjol osv ni förstår. Ärtig tjej.

En dag fick jag ett e-mejl med en bild av en tjej som liknade henne. Tjejen blev påsatt av en häst.....

Jag returnerade då ett mejl med en fil som jag fått av min bror. När man öppnade så hände inget men när man stängde ner webbläsaren så var bakgrunden utbytt till en hiskelig bild på en tjej med könshår från knä till navel. Inte särskilt läcker.
    Hon berättade senare vad som hänt. Hon var då VD sekreterare på Andersen Consulting. Datorn hakade upp sig så hon fick kalla på support. En kille kom och startade om hennes dator. Under uppstart så visades den bilden, som hon inte visste hur den kommit in i hennes dator, hela tiden.
    Stämningen blev väl lite udda och hon skämdes så hon ville sjunka genom jorden sa hon...

Hon tog det rätt väl men inte just dåSolig 
    Lysande Skål
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-09-03 22:12:52 följande:
    Min spricka sitter också på högersidan men går ända uppifrån och hela vägen ner så känns som att det ändå är bäst att byta ut den. Dessa jävla stenskott!

Repig vindruta och dåliga torkare vägrar jag oavsett om bilden är 5 eller 45 år gammal Glad
  • Ernst Hugo
    Ernst Hugo skrev 2012-09-03 22:21:35 följande:

Repig vindruta och dåliga torkare vägrar jag oavsett om bilden är 5 eller 45 år gammal Glad

Haha bilen tänkte jag mest, men kanske bilden oxå
  • Ernst Hugo

Hellre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge Solig

• Ernst Hugo
    visma1 skrev 2012-09-06 11:38:15 följande:
    Fast tänder du inte på det är det väl inte så kul att utföra det heller? Jag tänder inte på mjuksex och gulligull, för mycket sånt skulle göra mig irriterad, nej inte irriterad men avtänd. Tur att vi alla är olika.

Hear hear!
    takida skrev 2012-09-06 16:11:19 följande:
    Håller som så många gånger förr med Vanilla, dra i varandras hår är det bästa! Blir så svårt bara om killen är rakad... Och nu börjar ju jag få lite längre hår också så kullen har nåt att greppa tag i:):)
    Kloka flickor Solig
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-06 20:04:38 följande:
    Bitas lite är inte heler fel

Glöm inte daskar Flört
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-09-07 17:30:09 följande:
    Hej tjejer!

Haha visma, nä så menar jag inte alls! Vet inte vad du tolkade som så?

Vet inte om jag direkt menade som du takida menar heller... ska försöka förklara igen vad jag menar

JM skrev att han såg sexet som ett sätt att säga "jag älskar dig" vilket det såklart är om man är i ett förhållande med någon man älskar. Men jag menar att man även kan ha sex med någon man inte älskar... speciellt så här i en dejtingtråd, då man ibland kan ha sex för sexets skull och inte för att man älskar personen i fråga.

Det jag skrev hade nog egentligen inget att göra med hårdare tag i sänghalmen utan det var nog mer en reflektion över det JM skrev. Och att man kanske bör diskutera med en blivande sexpartner om sina preferenser om man har "lite udda" sådana som hårdare sex kan vara för vissa personer.

Vet inte om det vart något klarare här vad jag menade! haha

Jag ror jag både förstår och instämmer NS.....

Oavsett om man tror sig vara på väg in i ett förhållande eller bara har lite skön känsla med en dejt så är det nog bra att vara öppen med preferenser.

Tycker det ligger en trygghet i att vara öppen med den man är utan att avslöja allt till den man faktiskt fattat tycke för. För mig är känslan, tonen, anslaget, språket och hud mot hud - kort sagt attraktionen det som avgör vad man vill berätta. Ju större attraktion, desto större anledning att vara öppen med det personliga.

Ja lite så Solig   
  • Ernst Hugo
    Racer x skrev 2012-09-08 15:54:11 följande:
    Så har man då varit med om en nära döden upplevelse pga ett knäppo i plåtlåda som inte förstår vad lämna företräde betyder. {#emotions_dlg.djavulsk}, låg bakom en bil som körde ut i rondellen varpå knäppot bara körde rakt ut, så bilen fick panikbromsa och även jag och bilen bakom.
    Den rondellen är skum som fan. Alltid läge för missförstånd där.........
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 14:51:02 följande:

Hmm vi får dra det på inbox nivå och analeysera det men rakt på sak är ju förvisso bra fast inte i alla lägen...

Kolla lejonet!!! Ser det ljust ut för mig?  

Ja hur ser det ut för ett hungrigt Lejon? Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!