• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-12-11 21:04:13 följande:

Greve.. what?
    Julkalendern ju. Den som du ställer väckarklockan för att inte missaTomte
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 14:10:45 följande:
    Fy helskotta var tråkigt jag har. Så går det när man skjuter på tvättstugan i 10dagar (Förvånad). När jag var gift var tvättkorgen alltid tom och min kläder förflyttade sig liksom från golvet smuttsiga till in i garderoben rena av sig självt. Konstigt det där...
    Ha, jag tvättade, strök och la in i skåpen i tisdags när jag hade jour som ingen ringde på. På betald arbetstid alltså Solig
    Skönt att vara klar. 
  • ulfsas

Lemmo: ja du det vore nåt det

Jo, jag bor i en kål på 200m2 så jag måste hålla efter hela tiden. Mina barn hjälper till med undervåningen mestadels. Lite knorr dock.

• ulfsas

Mitt senaste svar var egentligen till Vanilla.
    Står ute i snön och nu bara 20 m kö med en iPhone och då blir det fel inland.

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 18:56:43 följande:
    Men så får du ju hänga med två av trådens sötaste blondiner i telefonen ju!!! Inte helt fel. Tänk på de anra i kön de har ju inte den trivialiteten :-
    Läste nyss på FB att det igår kl 1815 var Café operas längsta kö genom tiderna...Gissa vem som stod där och frös så att han är förkyld idag!!!!!{#emotions_dlg.djavulsk}

Fast bara lite förkyld verkar det som.Glad
  • ulfsas

Jag hörde det när jag var ute i rökrutan och tjuvrökte. Jag som normalt sett inte röker :)

• ulfsas
    cajsasmamma skrev 2012-12-15 12:14:47 följande:
    Kanske därför du är lite små förkyld idag  
    Jo, jag frös som en hundGråter
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-15 12:22:48 följande:

Tror nog också det är boven till the snuffies man blir inte förkyld av kyla nämligen
    Nej, må hända att man inte blir förkyld av kyla direkt. Det är ju ett virus. Men då måste det finnas ett annat samband där man ev blir lättare mottaglig när man blir kall. Det heter väl inte förKYLning eller COLD för ingenting.
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-15 17:29:49 följande:
    Ulfas: Ja, virusarna transporterar sig snabbare och längre i kall torr luft...
    Ja, något skit är det iaf.

En TREO och man är på G igen. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!