Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 02:14:08 följande:
Ulfas: Hahaha jo du, jag har försökt mig på det fisförnäma livet och faktum är att män verkar ha svårare för kvinnor somvågar vara sig själva fullt ut. De män jag attraherar verkar vara bratz och efter en eller två dejter inser de att man inte är en jäkla fågelholk med LV väska och minivovve... Fattar inte riktigt hur jag kommer i kontakt med dessa killar VARJE gång!!! Men just nätdejting tror jag ej på. Tror nog mest påsen jobbiga väntanpåatt helt plötsligt i ett socialt sammanhang hitta den där personen som växer i ens ögon som man helt plötsligt upptäcker att man är kär i...
Jag tror att du har rätt, egentligen, men nu är det mest parmiddagar eller fester i begränsad omfattning som jag blir bjuden på och där finns det INGA singlar. Inga som jag varit intresserad av iaf.
Då återstår nät och krog. Sånt är livet nu.
Kan ju komma med en uppdatering om xet också. Jag är över henne men vi har en viss bra kontakt ang barnen så som det bör vara helt enkelt.
I söndags morse så väcktes jag av telefonen och ett panikslaget och gråtande x. ''Kom hit genast'' sa hon, vad gäller det frågade jag ''Peter (hennes nye var svaret)'' jag blev rädd att det var riktigt illa och då mina barn var där så for jag dit.
Denne Peter är tydligen mycket svartsjuk och i somras så blev han arg när xet skulle åka på en v charter med sonen och en kusinflicka. ''Du vill bara dit för att knulla Turkar'' hade han sagt till xet.
Denne man stod och skrek otidigheter till xet som hoppade in i min bil och vi körde iväg. När jag fått en förklaring så återvände vi och gick upp i lägenheten där barnen låg i sina sängar och såg förskräckta ut. Han hade då kört iväg. Xet samlade ihop hans saker och la dem i ett förråd som han hade tillgång till.
Jag, barnen och xet åkte iväg och åt en födelsedagslunch för dottern medan han flyttade ut.
Saken var den att när hon var i Turkiet så for han hem till Norrland och dunkade på en kvinna som kompensation för turkarna då antagligen vilket xet hade uppdagat i hans telefon.
Vad jag egentligen skulle dit att göra förstod jag aldrig men jag var tydligen en väldigt bra (jag var ju väldigt dålig vid skilsmässan) man enl xet. Skulle gissa på att hon behövde någon att luta sig mot men jag kände mig lite ditbluffad då det hela egentligen rörde varken mig eller barnen.
Jag som aldrig pratat med denne mannen uppfattar honom som säkert jättetrevlig (förutom mot mig då) men enl uppgift från xet som väldigt svartsjuk och manipulativ. Han vill inte att xet går ut med kompisar och han försöker att kontrollera henne vilket inte går tror jag därav frustrationen. Han har också dillat ihop att jag skulle ha mordhotat honom och om det tjatat i 3 år nu med xet om hur hemsk jag är och att jag mordhotat honom minst 50ggr och förstört hans liv. Tragisk filur i mina ögon. Kan säga att jag aldrig kontaktat honom förutom i söndags med godkännande av att använda xets telefon för att förklara att han inte behöver vara rädd vilket han tydligen är och att något hot aldrig förekommit. Det köpte han icke. Han ville inte komma förbi när mördaren (jag alltså)var kvar i lägenheten.....Denne man har också kallat mig för psykopat, grandios, narcissist och sexuellt pervers. Allt detta enl xet.
Det enda jag gjort i snart 3 år nu är att hämta OCH lämna barnen då xet inte får köra hans bil och hon inte har en egen. Jag har suttit kvar i bilen och inget mer än så.
Jag börjar undra vilken av oss är det som har en diagnos egentligen. Av oss tre så är det bara jag som har varit på en hård psykologisk evaluering i samband med att jag blev uttagen till mitt jobb. Jag är betrodd att flyga t.o.m kungafamiljen vilket jag nyligen gjorde och då var lilla Estelle med samt mamma och pappa.
Tjejer är inte som andra killar

och vissa killar är idioter

.
Sorry för att det var OT och väl långt.
Så går det till i Sundbyberg. Hardcore tillräckligt?