• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-16 20:11:18 följande:

Det är lugnt, prata turkiska med dom så ger de sig föjävla fot, jag har en skitenkel språkkurs som man hinner med på bara flyget ner, den tog mig låååångt

men ge mig nått förslag bara, sol, bad, drinkar and Im on!   
    Hmmm, jag skulle kunna åka nästan varsomhelst. Förutom länder där de beer sig på det sättet
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    takida skrev 2012-04-18 18:39:53 följande:
    Åhh, hej hjärtatHjärta

Hej snuttegullan
    Glädje58 skrev 2012-04-18 18:40:08 följande:

Hejsan Glad  Hur är det med dig nu för tiden?

Det är bra tack!
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-18 18:40:08 följande:

Hejsan Glad  Hur är det med dig nu för tiden?

Hur är det själv? :)
  • Madida
    lemonina skrev 2012-04-18 18:50:17 följande:

Hej!Glad

• Madida
    Hej läget. Undrar om du vill ses på fredag,kanske se en film. Jag tränar och är mkt manlig. Hör av dig,kram   Daniel

Men jaha?! Tränar och är mycket manlig? Hur manlig är man om man känner att man måste skriva så? 
  • Madida

Jag har så oehört svårt för att acceptera mail som är felstavade. Jag försöker ha överseende men det är svårt och jag kan känna mig väldigt ytlig när jag dissar enbart p.g.a det. Men jag tycker verkligen att det är avtändande.
    Extra svårt har jag för särskrivningar och folk som skriver han/honom och hon/henne på fel ställe. Och detta är tyvärr väldigt vanliga problem, speciellt det sistnämnda.
    Slarvfel har jag överseende med och skriver såklart själv ibland. 

Detta känns nästan värre än att jag direkt dissar män som är för korta.   

• Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-18 19:53:10 följande:

Förstår vad du menar. Men samtidigt är det jäkligt synd också. Tänk om det är Han som skriver till dig, Han som är väldigt bra på många sätt. Men tyvärr så skriver han lite taskigt.

Jag försökte mig på ett spindeltema i går på hp, men det blev underkänt. Vad sägs om att under nästa vecka söka efter killar som har svårt för att skriva rätt. Testa det under en vecka Glad

Ja jag vet och jag har försökt. Men okej, nästa otäckt felstavade mail jag får ska jag svara på. Om han inte även är kort
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-18 19:59:44 följande:

Det är inte längden som är viktig, det är omkretsen Skrattande   Vad jag har hört här på fl i alla fall
    Bullshit! Allt spelar roll.
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:07:32 följande:

Det märks att du är intresserad av en seriös relation Flört

Då om något är det väl viktigt?! Det är ju isf nåt jag ska leva med (och njuta av) i flera år
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!