• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-23 23:58:56 följande:

Du FÅR kalla mig dvärg, bara du förstår att andra småväxta kan vara känsliga för det ordet.

Och jag vill kalla dig godisbit! Tror du annat godis tar illa upp? Hjärta
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    takida skrev 2012-04-24 00:03:18 följande:
    Nu ska jag snart sova, men vill ni vara så snälla och inte skriva så mycket imorgon, jag måste plugga men vill ju inte missa en massa kul härObestämd
    Du min lilla solros! Fattar du hur mycket jag jobbar och hur mycket jag missar?! Du får gilla läget
    Smecker skrev 2012-04-24 00:03:24 följande:

Bara för att de är avundsjuka!

För att du är den enda godisbit jag vill äta?

• Madida
    lemonina skrev 2012-04-24 19:35:23 följande:

En snygging dök helt plötsligt upp på min sida och frågade en massa saker om Örebro för att han skulle hit i helgen. Så jag svarade snälltOskyldig Han tackade så mycket för hjälpen och sa att vi kanske ses ute i vimlet med en liten blinknade smiley. Trodde han kanske skulle be om att träffas över en fika.Får väl se om jag får något merGlad
    Eller så gör du nåt helt crazy och själv frågar om ni ska ta en fika
  • Madida
    lemonina skrev 2012-04-24 19:45:18 följande:
    Jag är faktiskt blygSkäms

Äsch! Han tog ju trots allt första kontakten och han kanske känner att du inte visade nåt intresse så han skippade att fråga.
    Det värsta som kan hända är att du får ett nej och vad jag vet så är det inget man dör av

Kör nu!   
  • Madida

*hajj fajvar*

Hejja lemonina! 

• Madida

Nu begär jag skärpning! Min tråd - jag bestämmer

Öppna mailet och berätta vad det stod!  

• Madida
    Heidi1 skrev 2012-04-24 21:57:30 följande:
    Min snart  4 åriga dotter var så gullig innan ikväll. Hon sa till J att hon ville att han skulle flytta till oss

Jag vill också ha ett barn som sköter snacket åt mig så jag slipper ta upp såna saker
  • Madida

Jag ska ta tjänstledigt ett tag, så att jag kan hinna med i alla era diskussioner.
    Kan ni alla skramla ihop för en skaplig månadslön till mig? 

• Madida
    takida skrev 2012-04-25 23:13:53 följande:
    Allt för dig baby{#emotions_dlg.flower}

Du är söt som en sockrad kringla Hjärta
  • Madida
    Cocacola skrev 2012-04-26 11:47:17 följande:
    Tack! Nej, det var inte ett dugg roligt heller. Att han dog är det värsta jag har varit med om, och det kommer alltid att finnas med. Jag blir aldrig densamma som innan, och kommer alltid att ha ett barn för lite.

Om någon vill veta mer så får ni inboxa, jag tar inte illa upp. Men gissar att det drar ner stämingen i tråden en del och sen finns det ju de som oroas och mår dåligt i önodan för att de får fler saker att oroa sig för, och det kan vi ju undvika. Ingen blir gladare för det. Ni behöver för all del inte fråga heller, har fullt upp med mejlande ändå... :P  

Back on track, nu snackar vi mer dejtande, osovande, bilkörning, finsk honung eller whatever...

Stor varm bamsekram till dig!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!