Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Fick svar av dejten och han väntar på mig
Han vill jättegärna träffa mig ändå och förstår att jag behöver ta tid på mig.
Fick svar av dejten och han väntar på mig
Han vill jättegärna träffa mig ändå och förstår att jag behöver ta tid på mig.
min dejt har redan frågat mig om 2 resor men jag har ju tackat nej...vågar mig inte på det efter 1.5 veckas dejtande haha
jag börjar bli mer och mer intresserad av min dejt
Saknar honom. Tänker på honom. Tycker han ser bättre och bättre ut för varje gång jag ser honom
Ska träffa honom igen på onsdag, då har vi träffats i 2 veckor
Det känns skönt att han är med på att vi ska gå sakta fram. Ska antagligen hem till honom för första gången på onsdag. Ska bli intressant att se hur han bor
Ska nog på min 5.e dejt i morgon...men nu har vi inte setts sedan i fredags så nu börjar jag bli nervös igen. Han föreslog att vi skulle ses hemma hos honom men jag är ännu lite emot det. Inte för att jag inte litar på honom för det gör jag naturligtvis nu men jag känner att det blir så personligt på nåt vis
men det är väl bara att bita i det sura, nån gång måste det ju ske :p
Hur många dejter var ni på innan ni gick hem till personen ni dejtat första gången?
Jag vill inte dejta nån yngre. Gillar det inte alls faktiskt. Har haft tillräckligt problem med "äldre" killar som varit omogna så jag vågar inte ens chansa på en yngre
Jag kanske kan tänka mig 1-2 år men inte mer än så, föredrar de som är 5-7 år äldre.
Har precis snackat med dejten och jag ska hem till honom i morgon och vi ska laga mat
i och för sig ett bra sätt för då har man alltid nåt att snacka om, även om vi inte brukar ha svårt för samtalsämnen...
Jag vet inte varför men att åka hem till nån på en dejt gör ju att det hela blir väldigt allvarligt enligt mig haha.
Dock anser vi nog oss båda som ett par på ett sätt fast vi inte uttalat det o jag sagt att jag vill ta det lugnt och inte vill "outa" oss än. Jag vill känna mig mer säker eftersom jag har barn och så...
Är jag knäpp som tycker såhär haha