Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-27 22:34:40 följande:
    Exakt så kände jag mig, men jag höll tillbaka det för att inte skrämma eller såra henne.
    Men egentligen ville jag bara hålla om henne och försöka förmedla att jag verkligen satte henne först,
    men istället fick man sitta där på andra sidan soffan och försöka svälja känslorna för att man inte ville göra henne obekväm.

Usch vad jobbigt att behöva spela spel.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-27 22:41:12 följande:
    Jag ser det iofs inte som ett spel utan snarare att jag ströp mina egna känslor och drifter för hennes skull.

Ja men du kunde inte vara dig själv med henne eftersom du fick hålla tillbaka vad du kände.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-27 22:45:25 följande:
    Det är korrekt, Jag kunde inte vara hela mig. Men det kanske jag aldrig kan vara med en tjej.

Såklart du måste kunna vara det tillslut. Om du inte döljer någon galning där inne HAHA! då kan du bespara henne det.Flört Nä men skämt åsido så klarar man nog inte av det i längden, att hålla tillbaka på sig själv. Och varför ska man behöva göra det? Jag vill ha en kille som är galen i mig trots mina brister och nöjer mig inte med mindre.
  • lemonina
    ulfsas skrev 2012-04-27 22:54:08 följande:
    Tog omvägen via Kreta för att komma till Göteborg.
    Har nu ätit fläskfilé med rostad potatis och ädelostsås. Lite cider och rödvin samt mörk rom och 3 olika sorters choklad tillsammans med en kompis är inte helt illa :)

Imorgon blir det utgång på Glow. Blir nog trevligtOskyldig

• lemonina
    takida skrev 2012-04-27 22:55:12 följande:
    Snacka om irriterande, sitter hemma hos en kompis och vaktar sovande barn. Kollar på en bra film och helt plötsligt stängs tv'n av. Får fan inte igång den igen!

Du får väl sitta här och tjata med ossGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-27 23:03:32 följande:
    Kan inte citera från telefonen så sammanfattar lite tankar. En svartsjuk kille skulle inte funka med mig eller för mig. Jag kan vara rätt flörtig av mig oavsett om jag är tillsammans med någon eller ej. Jag är rätt fysisk av mig, och kan lätt sätta mig i en annan killes knä exempelvis, utan att ha några som helst tankar med det. När jag har kille så är jag typen som går hand i hand med honom, pussas ofta och är väldigt kärvänlig;)
    Jaha du sitter med mobilen då är det inte så lättGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-27 23:05:54 följande:
    Lemonina; tror de blir rätt så arga på mig om jag har sönder den. Hänger med er en stund innan det är dags att krama kudden. Klockan ringer 06.00;(

Öh va? Lånar du mobilen med?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-27 23:08:35 följande:
    Fortfarande ingen som vill spela rumble mot mig?
    Har ingen sådan telefon:(
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-27 23:18:26 följande:
     Just det,förnya både pass och körkort måste göras,,har bytt tillbaka flicknamnet efter hundra år typ..

Fast Chania,nja gillar sydsidan på Kreta.Knappt exploaterad.Mycket renare vatten och lite varmare...Solig

Kreta är så himla fint! Åh vad jag vill resaDrömmer Var länge sedan. Skulle vara kul att chocka min kropp med lite sol. Nu får jag nöja mig med brun utan sol. Alla klagade på att jag var så vitSkrattande
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-27 23:21:30 följande:

Dags att skaffa sig ett pass. Jag har ingen aning om hur många gånger jag har varit inne på pass-vaddetnuheter, tagit en nummerlapp eller två. För att sedan bara ge upp på grund av lång väntetid.

Kanske passexpeditionen hos polismyndighetenFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!