Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-07-14 19:46:26 följande:
    Lagar inte din man goa biffar? Glad
    Han kanske ÄR en go biff? Drömmer
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 21:16:16 följande:
    Ja men du skall veta att endast vispgrädde och vanligt smör användes i detta hushållet Solig
    Jag är nyfiken på det där vanliga smöret.. hur det är till skillnad från ovanligt smör Drömmer
  • Smecker
    Madida skrev 2012-07-14 21:17:54 följande:
    Haha, du vill bara göda mig
    Don't we all Hjärta
  • Smecker
    Madida skrev 2012-07-14 21:26:45 följande:
    Haha vad du vill är en heeeelt annan sak
    Vilken tur då att vi vill samma Drömmer
  • Smecker
    Bevabus skrev 2012-07-14 22:08:11 följande:
    Hallå alla jag har nätdejtat en hel del förut, men aldrig träffat någon kille på riktigt. Det senaste året har jag mest hängt på Happypancake, aldrig någon betalsida. Men för någon månad sedan så bestämde jag mig för att ge en betalsida en chans och blev medlem på mötesplatsen.se

Har inte träffat supermånga killar som gjort mig intresserad. Men i förrgår stötte jag på en jättegullig kille. Jag skrev till honom mitt i natten, han svarade direkt och vi pratade i 2½ timmar. Det slutade med att han sa att han ville vara framfusig men gav mig sitt nummer... I vanliga fall hade jag skickat mitt tillbaka, men har lovat mig själv att ta det lugnt. Men sparade det såklart och kunde inte hålla mig så jag sms:ade igår kväll. Han är SÅ underbar. Men vill inte hoppas på för mycket igen. Det enda tråkiga är att han har så mycket för sig om dagarna så vi har inte hörts av sen dess. Skrev precis ett meddelande till honom på hemsidan så... gillar bara inte att jag är den enda som hittills har tagit kontakt.
    Då kanske du skall fråga dig var du har honom. Och ifall han kanske eventuellt möjligtvis redan är i en relation. Risken finns, särskilt med tanke på att han har så mycket för sig på dagtid, fastän jag jobbar på ett företag där mobiler är bannlysta på arbetstid (utom för nödfall) så finns alltid raster och lunch.
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-14 22:12:30 följande:
    För en lekman som mig så låter det som en stressreaktion. Hoppas det snart ger med sig{#emotions_dlg.flower}
    Dr takida have spoken. Dr Smecker ställer samma diagnos.
  • Smecker
    Bevabus skrev 2012-07-14 22:19:20 följande:
    Jag är helt säker på att han inte har något förhållande
    Han driver eget företag men har semester just nu. Han har bara väldigt mycket för sig på fritiden, tycker mest det är positivt att han bara tittar in på datorn någon gång per dag. Han är ofta barnvakt till sin systers barn, åker motorcykel och träffar vänner. Och som sagt så träffades vi i förrgår så har ju inte haft jättemycket att lära känna varandra. Han berättade mycket om tidigare förhållanden dock och hur sviken han har blivit. Bla. av en tjej som faktiskt hade en annan kille vid sidan om. Så tror inte han skulle göra samma sak emot någon annan. Hoppas iaf inte det :)
    Brukar ändå finnas tid att skicka ett sms. Du får väl ta initiativ till att träffas mer.
  • Smecker
    Bevabus skrev 2012-07-14 22:24:25 följande:
    Jo jag skrev ju precis till honom så lär väl få svar ikväll eller imorgon men vi bor i olika städer så kan inte träffas på riktigt. Vill dessutom lära känna honom bättre via nätet först innan vi träffas.

Men hur går det för er andra med nätdejtandet då?
    Jag skulle rekommendera dig att träffa honom förr snarare än senare. Det är alldeles för lätt att bygga upp en fantasibild via nätet, som sedan gör en besviken IRL.
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 23:00:44 följande:
    Kan det vara så att du har ett par bollar för mkt i luften? {#emotions_dlg.flower}
    Eller ett par bollar för lite..?
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 23:04:18 följande:
    Frågar fel person Glad
    Har du inga bollar? Du kan få av mig, Barcelonabollar och Adidasbollar till förbannelse här..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!