Bevabus skrev 2012-07-14 22:08:11 följande:
Hallå alla

jag har nätdejtat en hel del förut, men aldrig träffat någon kille på riktigt. Det senaste året har jag mest hängt på Happypancake, aldrig någon betalsida. Men för någon månad sedan så bestämde jag mig för att ge en betalsida en chans och blev medlem på
mötesplatsen.se
Har inte träffat supermånga killar som gjort mig intresserad. Men i förrgår stötte jag på en jättegullig kille. Jag skrev till honom mitt i natten, han svarade direkt och vi pratade i 2½ timmar. Det slutade med att han sa att han ville vara framfusig men gav mig sitt nummer...

I vanliga fall hade jag skickat mitt tillbaka, men har lovat mig själv att ta det lugnt. Men sparade det såklart och kunde inte hålla mig så jag sms:ade igår kväll. Han är SÅ underbar. Men vill inte hoppas på för mycket igen. Det enda tråkiga är att han har så mycket för sig om dagarna så vi har inte hörts av sen dess. Skrev precis ett meddelande till honom på hemsidan så... gillar bara inte att jag är den enda som hittills har tagit kontakt.
Då kanske du skall fråga dig var du har honom. Och ifall han kanske eventuellt möjligtvis redan är i en relation. Risken finns, särskilt med tanke på att han har så mycket för sig på dagtid, fastän jag jobbar på ett företag där mobiler är bannlysta på arbetstid (utom för nödfall) så finns alltid raster och lunch.