Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-12-20 20:12:47 följande:
    Uppdatera oss och berätta om han klarar av testet  Skrattande
    japp ska bli spännande han ska t o m hjälpa mig att laga min cykel :p bra eller dåligt?
  • Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-20 20:21:16 följande:
    både hjälpa dig me cykeln och gå i affärer, låter som om du kommer få ut mer av det än hanFlört Perfekt;)
    haha det är han som erbjudit sig
  • Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-12-20 21:37:31 följande:
    Svårt att svara på om det är bra eller dåligt. Det är en liten ringklocka inom mig som ringer och jag funderar på om det är en kedja av indicier som pekar åt samma håll. Håll i styret nu men jag inbillar mig att jag rent reflexmässigt trampar på i gamla hjulspår när jag känner att man kan punktera en nybliven relation genom att pumpa upp för mycket krav så här i början. Risken är att han bromsar och hoppar av sadeln. Innan ni ens har fyllt pakethållaren med varor som ni hade tänkt handla.
    va nu fattar jag ingenting? vadå krav?
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-12-20 21:40:34 följande:
    Människa.. läs igenom inlägget en gång till och tänk "cykel"..
    denna tid är jag oftast inte speciellt vaken...
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-12-20 21:45:42 följande:
    Ingen ursäkt, sådan genialitet som Glädje uppvisar har en tendens att hoppa upp och bitchslappa en i ansiktet.
    nä inte mig
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-12-20 21:54:30 följande:
    För att vara så seg så är du en jävel på att ducka bitchslappen
    vissa saker har man ju fått lära sig här i livet...är som vissa djur...sover med ett öppet öga
  • Anonym (ny)
    Anonym (Mojo) skrev 2011-12-20 23:47:23 följande:
    Vill få alla rutiner kring barn och så att sitta innan man blandar in ngn ny... man vet aldrig hur exet reagerar. Mitt barn kommer före allt och jag vill ge nya rutiner kring samvaro tid att 'sätta sig' och bara rulla på ett tag. Men det är svårt när man verkar ha 'träffat' (dvs skrivit många långa mail (maxar nästan alltid PK:s maxlängd) samt chattat) en så trevlig kvinna. *Biter mig i tungan*
    fast jag har också fortfarande saker att reda upp i mitt gamla liv eftersom vi separerade för endast 8 månader sedan. Det är inte speciellt mkt när man tänker på att man var gift, hade barn och hus och bil o allt gemensamt. Det tar sin lilla tid att reda upp och barnen mår inte super än MEN det hindrar ju inte att JAG träffar någon. Däremot skulle jag aldrig dra in den personen i barnens liv innan jag hittat ett lugn för dem men jag är inte mer än människa. Behöver jag/vill jag/råkar jag hitta en person jag gillar så tänker jag inte lägga ner det. Barnen går ALLTID först ändå och det får min partner vara beredd på. ÄR det en bra person så accepterar h*n det.

Min dejt accepterar att jag inte kan ses mer än 1-2 ggr/v och än så länge funkar det bra.
  • Anonym (ny)
    bellis79 skrev 2011-12-21 11:56:29 följande:

Alla stressar inför jul , jag stressar bara på jobb.. Min jul ( bestämt detta själv, har familj o fira med) är att träna, sova , äta godis o se film o bara ta hand om mig själv o en kompis katt. Ska ej träffa han jag ser alls, han är uppbokad med ex, barn o släkt o det gör mig absolut ingenting.. Längtar o bara få vara några dagar o har tom bokat in massage o nagelfix o annat.. det är precis som kommer göra min jul till min perfekta jul..

Frågan som uppkommit i mitt huvud, ska man köpa julklapp till ng som man träffat 3 månader? Jag hade ej tänkt det o vi har ej pratat om det och vet ej riktigt om jag har lust o fråga heller...

Hur hade ni gjort?

jag hade absolut köpt det! 3 månader är ju rätt "lång" tid, alltså man är ju ändå ett etablerat par då så då hade jag absolut gjort det.
  • Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-21 21:00:40 följande:
    oj vad tyst det var här ikväll. Nu ska jag gå och sova till kl är ca 4 sen ska jag bära ut barnen till bilen och köra 85 mil
    vart skulle ni??
  • Anonym (ny)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-12-21 21:38:54 följande:
    Lite väl snabba ryck kanske? "Älskar nog dig hjärtat har du plats för mig?" i mailboxen nyss... Första besöket på sidan! 
    fast jag kan tycka det där är lite skoj. jag har skrivit nån gång "vill du gifta dig med mig?" bara för det är lite skoj haha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!