Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Innan midnatt idag misstänker jag :p

• Anonym (ny)

Hade ju tänkt lägga ner nätdejtingen men fick otippat kontakt med en supertrevlig kille. Dock har han barn och bor inte i stan...men för övrigt verkar det bra :p 2012 kanske börjar bättre än hela jävla 2011

• Anonym (ny)

MammaH: nä ca 3-4 mil men problemet är att jag har väldigt lite tid utan barn så restiden kommer iaf stjäla tid att umgås..

• Anonym (ny)

har 3 st intressanta killar som jag snackar med på nätet nu men ingen har jag bestämt dejt med. Två st bor i stan som känns mer intressant än den andra som inte gör det.
    Han som inte bor i stan har barn också vilket jag helst INTE vill så han går nog bort, tyvärr.

Den ena som verkar mest intressant har dock ett jobb som krånglar till det lite jobbar på samma företag, men det är ett jättestort företag och har inte träffat honom i jobbet så att säga utan bara på nätet.

• Anonym (ny)

Antagligen dejt på onsdag :) hade kontakt med denna kille i höstas men sen rann det ut i sanden innan vi hann träffas. Nu kanske :)

• Anonym (ny)

Hade ju tre killar som jag messade med som verkade intressanta, men nu finns nog bara en kvar. En har jag haft kontakt med sedan i höstas men han är väldigt loj på sidan så jag räknar inte med honom. Hade han velat hade han varit mer intresserad.
    Den andra killen har barn och det är faktiskt inget som jag är intresserad av. Då ska jag verkligen hitta nån som bara knockar mig direkt från första meningen för att jag ska känna att jag vill inleda något med någon som har barn. Har ju barn själv och jag tycker det blir för rörigt med barn åt alla håll och kanter...

Den tredje killen är också den jag haft mest kontakt med och som jag funderar på om jag ska gå på dejt med på onsdag. Han verkar intressant men det är han som jobbar på samma företag som mig, å andra sidan är det STOOORT. vi jobbar dock just nu bara några våningar ifrån varandra men har inte stött på honom hittills...
    Så jag ska nog satsa på honom... söt, verkar trevlig och har ett bra jobb :p

• Anonym (ny)
    NatalieH skrev 2012-01-02 19:19:40 följande:
    Skoj! Hoppas det känns lika rätt på dejten sen då också :)
    ja det är ju en annan femma. Har varit på dejt med 5-6 killar nu i höst/vinter och de har varit supertrevliga på nätet men sedan inte klickat alls...eller EN person av dessa har jag varit på mer än 1 dejt med. Det blev 4-5 dejter med en kille och honom har jag fortfarande kontakt med och gillar men det har inte riktigt sagt klick än..
    så jag har aldrig några höga förväntningar när jag träffar nån jag snackat med på nätet faktiskt.

Lägger ni till folk på fb som ni har kontakt med via nätet?
  • Anonym (ny)
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-02 21:01:45 följande:
    Alltså, jag pendlar verkligen vad det gäller det här med nätdejting. Ibland blir jag bara deppig av det... Som idag, satt och deppade över exet och tyckte synd om mig själv. Av någon anledning fick jag i alla fall för mig att kolla in på pannkakan, igen, trots att jag kvällen innan funderat på att jag bara luras som är där fastän jag bara tänker på mitt ex.

I alla fall hade jag en helt ny besökare på min sida och han verkar vara ett riktigt klipp! Jag var modig och skrev direkt och föreslog en fika, rakt på bara sådär. Han uppskattade det så vi ska ses nu i veckan. tralalaaaa! 

Men det roliga var att under följande 15 minuter fick jag tre andra förslag på dejter... Haha, universum kände på sig att jag var på igen!  
    sådär kan jag också känna ibland. jag tänker en hel del på mitt x, samtidigt vet jag att han inte är nåt för mig. det kommer aldrig bli vi igen även om jag fortfarande tycker om honom. Det kan dock kännas lite falskt att vara där då men samtidigt vet jag att den dagen jag springer på rätt person så kommer jag inte tänka på mitt x längre...
  • Anonym (ny)

Dejt planerad till på onsdag...inga direkta förväntningar men har nu vid nyår bestämt mig för att bara go with the flow. Har en tendens till att haka upp mig på saker. Dessutom har jag varit inne på ett seriöst förhållande o det vill jag ha i förlängningen men inser nog att jag inte kan få det seriöst så snabbt eftersom jag har väldigt lite tid...

JAg hoppas denna kille är trevlig o att jag inte blir skraj som vanligt

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 15:04:24 följande:
    Nej...såhär skrev han. Han gjorde en påhittad dialog mellan oss för att få fram sitt förbannade budskap:

Jag: *eller låt vara ditt förbaskade velpelle-sketstövvel*
    Han: Jaaa...det var väl allt.....farväl min (hans smeknamn på mig) och ta hand om dig i all framtid.
    Jag: Snick snack...jag vet att du vill ligga.....
    Han: Jo, förvisso, men jag kan inte vara den prins som klättrar upp i ditt torn.....och plockar ner dig.
    Jag: Nåväl....klättra upp i mitt torn, ta med någon läcker tesort....ge mig tre orgasmer....så är du godkänd som reservprins.
    Han: Men jag känner mig så billig då......du jobbar ju inte så?!
    Jag: Det har du all rätt att göra.....och rätt i ditt påstående.....men skit i det nu för undagtag görs nr det passar mig. Kom så kramas vi på söndag!
    Han: Vilken tesort vill du ha? Fruktig blandning gissar jag, med inslag av grova rotfrukter.
    Jag: Funkar......annars duger du som du är med smaka....av dig.

Detta är alltså en påhittad dialog han har skapat i ett mail. Han har alltså även hittat på mina svar..
    hmm fattar ingenting. Vad vill han egentligen?!??!

Jag har mkt kontakt med den killen jag ska träffa för första gången i morgon. Ska bli spännande men känner mig faktiskt lite nervös för första gången, vet inte om det är för att vi jobbar på samma företag så ifall det inte blir nåt så riskerar jag ju ändå springa på honom.
    Det vi snackat nu i alla fall gillar jag. Hoppas det är samma när vi ses! Ska bli skoj att se vad han är för filur!
    Jag har en förmåga att få killar att gilla mig väldigt snabbt (de som väl faller vill säga...) men jag tar alltid längre tid på mig men hoppas att det bara varit så för att det inte varit riktigt rätt och att jag någon gång också ska falla snabbt vore så charmigt och mysigt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!