Anonym (för kräsen?) skrev 2011-11-03 22:51:52 följande:
Hej på er! Vilket tålamod ni har med era dejter. Hoppas ok att jag hoppar in?:) Skulle verkligen behöva lite perspektiv.
Jag har genom åren till och från nätdejtat. Nu har jag nyligen slutat träffa en kille som jag träffade på en fest. Vi sågs ett par månader och jag tyckte verkligen om honom

Det är väl kanske lite mitt fel att vi slutade ses för jag tog "snacket" när jag visste att det var för tidigt för det egentligen..men tålamodet..
Men nu nya tag igen, knappt så jag orkar längre, tycker inte det är så kul att dejta egentligen...i början var det lite roligt men nu vill jag bara träffa Honom! Var på en dejt i veckan, var jättenervös innan, för han var verkligen en 10-poängare, toksnygg och jobbar som personlig tränare. Jättetrevlig också. Men jag kände lite att han kanske är lite för snäll för mig? Jag brukar falla för drivna killar, karriärkillar (kanske eftersom jag själv är en karriärtjej med höga krav på mig själv). Jag gav inte allt på dejten och tänkte att vi ses nog inte igen, men han hörde av sig och vi ska ses i helgen igen..så får vi se...jag är kanske jättelöjlig nu och det är alltid små detaljer jag hakar upp mig på. Men kan det bli ett problem att vi har så olika inkomst och karriärambitioner i längden...
Så typiskt mig att ta ut sånt i förskott!
Jag har en annan dejt inbokad på tis...sen några "bubblare" jag tror jag avvaktar lite med...
Hm, har du kollat hans inkomst eller? Hur vet du att ni har så olika karriärambitioner?