• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Satan, det är bara massa killar inne på min sida. Hur fan kan man byta kön? Fattar i vart fall att det kan vara svårt för kvinnor att hitta någon vettig. 

Hur sexigt är det att välja ett nick som börjar med dj..... Cool 

• Cosan
    kristinah skrev 2011-11-03 01:11:33 följande:
    Cosan....var finns du på nätet (ja förrutom här)

har du nån HP-pres...eller lust att bjuda in mig på brunch?
    tyckte det lät roligt jag

snabbragg på FL....vill ha nåt att göra i helgen
    Tackar för visat intresse, men min lägenhet är tyvärr ett stort dam moln, river lite väggar och byter kök, tar nog några veckor innan jag är färdig. Har konto på HP under samma namn som här. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 01:10:35 följande:

Haha....nu vart jag visst dumpad innan jag ens visste om att personen fanns. Det här damp ner i min mailbox.

Hej
    jag tror att du ska absolut träffa en ny man. vi är olika , visa vill vänta längre och andra vill träffa en ny partner så fort som möjlig. jag vet inte om hur länge är du skild , men jag tror att du har redan tagit ett stort steg.
    ha det skönt fast jag vill inte ha barn

...från en 53-åring

Vilket kap du just missat Cool
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-11-03 01:18:41 följande:
    men va...du bor jättelångt bort - du hinner garanterat städa innan jag kommer.

men det blir nog inget - sorry
    Attan oxå, du dom verkar värsta pinglan Gråter
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-03 01:21:18 följande:
    Där ser du, din 'dåliga' idé var ju bra sa jag ju...

Skulle kommit direkt om personan i övrigt verkade intressant.. (rätt kön tabm) 
    Ja, men betänk att det brukar komma ett gäng 15-17 åringar som tvingar mig att sjunga och dansa till Nicky Minaj. Helst ska jag ha på mig ett par nördiga solglasögon oxå. 
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-03 17:48:41 följande:
    Driver du ungdomsgård? Skrattande
    Hahaha, nej ingen ungdomsgård. men har vänner i de flesta åldrar. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 19:24:01 följande:
    Det svåra med att ställa frågor tycker jag är att man kanske inte får ett ärligt svar. Jag menar inte att personen ljuger men antingen kan det vara så att personen inte har självinsikt, inte vågar erkänna eller har andra kriterier....
    Hm, ja hade inte folk ljugit som tokar hade de såklart varit dömda till ett evigt singelliv. 
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 20:50:07 följande:
    Säger du så för att du känner dig själv eller andra? =)
    Båda delar faktiskt  Glad
  • Cosan

Värsta öken på dessa nätdejting sidor, förmodar att man bör ha bild, vad är lämpligt att välja för bild? Ska man ge sken av att vara värsta snyggingen så man sminkar upp sig och målar kroppen för att framhäva muskler? Eller är det bättre att köra på något mer neutralt? 

• Cosan
    Anonym (för kräsen?) skrev 2011-11-03 22:51:52 följande:
    Hej på er! Vilket tålamod ni har med era dejter. Hoppas ok att jag hoppar in?:) Skulle verkligen behöva lite perspektiv.

Jag har genom åren till och från nätdejtat. Nu har jag nyligen slutat träffa en kille som jag träffade på en fest. Vi sågs ett par månader och jag tyckte verkligen om honom Det är väl kanske lite mitt fel att vi slutade ses för jag tog "snacket" när jag visste att det var för tidigt för det egentligen..men tålamodet..

Men nu nya tag igen, knappt så jag orkar längre, tycker inte det är så kul att dejta egentligen...i början var det lite roligt men nu vill jag bara träffa Honom! Var på en dejt i veckan, var jättenervös innan, för han var verkligen en 10-poängare, toksnygg och jobbar som personlig tränare. Jättetrevlig också. Men jag kände lite att han kanske är lite för snäll för mig? Jag brukar falla för drivna killar, karriärkillar (kanske eftersom jag själv är en karriärtjej med höga krav på mig själv). Jag gav inte allt på dejten och tänkte att vi ses nog inte igen, men han hörde av sig och vi ska ses i helgen igen..så får vi se...jag är kanske jättelöjlig nu och det är alltid små detaljer jag hakar upp mig på. Men kan det bli ett problem att vi har så olika inkomst och karriärambitioner i längden...

Så typiskt mig att ta ut sånt i förskott!

Jag har en annan dejt inbokad på tis...sen några "bubblare" jag tror jag avvaktar lite med...
    Hm, har du kollat hans inkomst eller? Hur vet du att ni har så olika karriärambitioner? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!