• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-03 22:55:42 följande:
    neutral tycker jag är bäst, så naturlig bild som möjligen
    Typ en höst bild vid ett träd med vackra färger på löven då Glad Ska man ha mycket eller lite kläder på sig?
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-03 22:59:32 följande:
    Det blir nog jobbigt att ge sken av något som du inte är. Om du nu inte primärt är ute efter så många dejter som möjligt. Men för att slippa besvikna dejter så är det väl bättre att vara naturlig.
    Problemet som jag ser det är att jag blir generellt väldigt bra på bild, varför det känns lite jobbigt att lägga upp bild. Sen är man lixom lite mer grå daskig på riktigt. 
  • Cosan
    Anonym (för kräsen?) skrev 2011-11-03 23:02:52 följande:
    Håller helt med. Jag har en ganska liten, svartvit bild som presentation, där man ändå får en känsla för mitt utseende. Detta eftersom jag vill vara rätt anonym så att inte mina  kollegor hittar mig där tex :) Men för de jag vill visa mer av mig ,så har jag dolda bilder jag kan bjuda in dem till. De visar rätt tydligt hur jag ser ut, tycker det är bra för jag vill att det ska bli så rättvisande som möjligt när vi ses.
    Ja, blir såklart bäst med så rättvis bild som möjligt. Men tycker det känns lurigt. 
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-03 23:06:28 följande:
    jag är tvärtom, ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Jag o kameror är inte de bästa vänner direkt..
    Känns som det är lättare för dig. Min syster har samma problem som mig, hon ser ut som värsta 10 poängaren om hon sminkar sig lite och tar en bra bild. Visst är hon söt och fin i verkligheten. Men risken är att man drar till sig människor som väldigt fixerade vid utseendet och då blir det inte så bra. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-03 23:08:34 följande:
    Intressant...

Vad är det som blir grådaskigt? Är det färgvalet på kläderna som gör dig blek? Det kan jag uppleva på mig själv. Jag funkar bäst i ett fåtal färger.
    Ja du vet, man sitter och kollar på ett rese program och de visar helt fantastiska bilder på naturen och stranden och sen kommer du ditt och det ser helt enkelt inte riktigt ut som på TV. Man undrar verkligen vad fan det är för filter de haft på kameran och vilka mystiska vinklar de hittat.
  • Cosan

Bor i de gamla hor kvarteren i Malmö. Finns bara två stackare kvar där nu.

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 23:16:57 följande:
    Godkväll!

Idag har jag haft en produktiv dag. Har hunnit sörja min mamma som dog för ett år sedan idag, slänga på luren åt min dryga syster och gett exet en omgång.

Så nu inväntar jag bara alla drömprinsar som ska komma på sin vita springare och rädda mig. Men de lyser med sin frånvaro. Är det hockey ikväll eller? Eller tornerspel?
    Har tyvärr bara en hund på 2,6 kilo med lätt anorektiska drag. Tror tyvärr han går sönder om jag försöker rida. 
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-03 23:05:16 följande:
    killar i bar överkropp går bort.... så påklätt är mitt tips!
    Men vad vill du ha för killar? Egenskaper då
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-03 23:06:12 följande:
    Vad är lite kläder för dig när man är ute i naturen? Kalsonger Skrattande
    En fluga och solbrillor Cool
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-03 23:30:04 följande:
    Skit samma....är den bara vit så duger det om du tar den under armen
    Den lille rackaren är i vart fall blond.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!