Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-29 01:44:38 följande:
    Och jag, jag bara ler

(som lite kontrast till de senaste inläggen )
    Härligt att le, fortsätt med det. Så allt går bra då förstår jag!? Glad Har han hört av sig med besked?
    Bye baby Bunting skrev 2011-11-29 01:53:01 följande:
    Tänkte på det att det finns väl några som faktiskt är ett par just pga den här tråden. Tänker på en viss karaktär i djungelboken och hans fagra dam
    Det skulle vara kul om de fortfarande läser lite i tråden och kan komma in och uppdatera lite hur de har det!
    kristinah skrev 2011-11-29 01:55:18 följande:
    Jag fixade mig visst en dejt mitt i natten - imorrn - middagsdejt.

Nu ska jag sova lite så jag fixar tenatn imorrn också...

kram på er alal och godnatt!
    Åh vad kul! Lycka till! Vi väntar på uppdatering.
    Anonym (ny) skrev 2011-11-29 09:17:07 följande:
    stort lycka till!!!!! Det kommer gå bra!!

Jag har varit på 5 dejter på ca 2-3 månader vilket är mkt för mig eftersom jag är rätt blyg av mig i detta avseende. Ska ju ha en ny dejt i morgon. Har inte varit nästan ett dugg nervös senaste 2 dejterna. De andra har jag varit så nervös att jag har trott att jag ska svimma haha!
    Jag är inte så nervös än men jag kommer säkert bli för denna kille är än så länge på topp gällande hur jag känt det bara när vi snackat på nätet...
    Ett lycka till här också! Det är så kul att höra när ni vart på era dejter sen!

Han jag träffar nu hade inte heller varit reggad så länge, ca 1.5 månader så ja, det där stämmer nog med att man ska plocka dem snabbt

För övrigt så när jag träffade mitt ex för antal år sen så var han min 3:e nätdejt nångonsin

Anonym (h) skrev 2011-11-29 10:37:13 följande:
    min dejt som jag dejtyar nu är min 3:e nätdejt

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-29 14:30:51 följande:
    Ja han hörde äntligen av sig, men han ringde istället för att sms'a. Vi ska höras idag igen och bestämma dag att ses i veckan. Skulle jag välja hade jag valt idag, imorgon, torsdag och söndag
    Så härligt hopplös! Så glad för din skull. Säg alla dagar, att dessa dagar kan du så får du se hur många av dessa dagar han nappar på

Jag och min dejt har nästan träffats varje dag (även om det bara varit ett par timmar eller sova ihop) sen vi gick på första dejten ifrån sätt ett par dagar.... det kan INTE bli för mycket!
    Fast jag kommer inte ihåg, har han barn ? Då kan det ju bli lite annat förstås. Eller bodde ni långt ifrån varandra?
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-29 14:56:58 följande:
    Jo på honom verkar det som att det kan det. Han kan vara supergullig, säga att han längtar efter mig o.s.v. för att strax efter poängtera att vi inte vet vart detta kommer leda. Tror han är rädd för nåt men vet inte vcad...
    Jobbigt det där med att inte veta...

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-29 15:16:42 följande:
    Ja, han har barn och han är bara "barnfri" fram till fredag sen dröjer det en vecka.
    Och ja det är skitjobbigt att inte veta. Men jag ska försöka fokusera på det som är bra
    Aha.. ja, då får man acceptera att han inte kan ses jämnt så länge du inte presenterats för barnen iallafall... men det löser sig. Att längta efter varandra är ju trevligt det med Tungan ute Flört
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-29 16:29:10 följande:
    Min dejt slickar massa gulliga sms;) känns himla bra. Men han e verkligen ingen telefonkille... O jag älskar att prata i tlf!! Men men det är väl inte hela världen. Men jag måste allt säga att jag längtar efter att träffa honom igen;)
    Härligt!!!
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 17:17:06 följande:
    Hm en riktigt irriterande grej, en kille som jag hade snabb kontakt med, ni vet han med "rasta hunden"

han ger sig inte, jag tog bort honom från facebook och msn och hela faderuttan. Dock stod ju mitt nummer på fejjan så nu håller han på och smsar. Inte typ "åh vad gör du" utan av typen "fy fan vad skönt att du tog bort mig så jag slapp att skämmas över dig"

öh Obestämd vadfan. Liksom ge sig?     
    Men herregud vad är det för kille!!?? Ja, vad gör man åt såna människor? Förvånad Stackare, jobbigt att ha en sån efter sig *kram*
    kristinah skrev 2011-11-30 17:19:19 följande:
    färsking - ignorera - om han inte ger sig och blir otrevblig och stör dig - hota med en polisanmälan om han inte ger sig
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 17:29:03 följande:
    jaaa man kan väl vara glad att jag liksom inte dejtade människan. Äh han ger sig. Det löser sig.
    Ja, det är bra att du inte kom så långt. Klart det löser sig. 
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 15:47:03 följande:
    Jag vet ju så klart inte vad jag vill med honom i framtiden. Men nu vill jag träffa honom.  Vara med honom. Ha roligt och sen får framtiden utvisa. Men han har helt klart intresserat mig mer än nån annan på mycket länge.

Ja, jag vill ha barn i framtiden. Och när vi tidigare berört det ämnet har han sagt att han vill ha fler. Menjag har ju aldrig sagt att jag vill ha barn med just honom.

Mest av allt vill jag krama honom!
    Men jag fattar inte varför han helt plötsligt blev så förbannat rädd?!
    Och vad menar han med att han vill vara vänner? Prata med mig ibland men inte träffa mig, eller vadå?
    Du måste tänka på dig själv nu i första hand. Vad gör dig glad osv... 
    Det är ju bra att ni kan prata med varandra som det verkar och då tycker jag absolut att ni ska göra det.

Och som booYah säger, även killar kan nojja Glad 

Lycka till gumman! Och du! Du är inte hopplös *kram* 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!