Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-03 18:07:37 följande:
    Yep, har sett vad som kan hända.. allt från "Är du bög??" till "Är det för att jag ser tjock ut i den här tröjan??" 
    Haha.. ja, du ser!!
    Men jag har fått höra typ samma från killar.. inte det där med bög då kanske Skrattande 

Jag har sms:at med min dejt hela kvällen som är borta på annan ort... apropå lite oanständiga sms/meddelanden som det pratades om lite lite tidigare ikväll Glad
    Jag tycker det är bara härligt jag när det kommer från någon man tycker om!

Hur går det MammaHeidi med jobbet? Är det för lite att göra för att du ska hålla dig alert? Glad 

Heidi1 skrev 2011-12-03 22:38:59 följande:
    japp lite och göra, blir och städa lite sen, lovade att förbereda middagen åt dom så dom inte behöver tänka på det sen. Sen var dom elaka och lämnat en maskintvätt som jag skulle tvätta och igår inget att tvätta, vill ju ha något att göra på natten med, funkar ju inte och sitta vid datorn hela natten.

Beror ju på hur personen fomulerar sig i sms med oanständiga sms
    Jo, jag känner igen det där. Har också jobbat lite natt.

Ja, det är klart att det spelar roll på formulering osv.. men än klagar jag inte iallafall.
    Heidi1 skrev 2011-12-03 22:51:59 följande:
    skönt att du slipper klaga iaf Skrattande
    Mikesh skrev 2011-12-03 22:49:55 följande:
    Nu börjar vinet ta slut :(
    Ja, helt klart.. men jag är ju inte bättre själv än vad han är när jag sätter igång Oskyldig

Igår kväll innan jag somnade fick jag ett sms där min "dejt" (eller vad han nu egentligen är, kanske skulle börja inse att det kanske är mer än bara en dejt Glad) skrev att han vill ha barn, hus, resa och allt med mig. 
    Borde kanske bli lite rädd, men det blev jag inte... blev endast glad!
    Å ikväll ska vi träffas igen Hjärta 

Anonym (ny) skrev 2011-12-04 10:36:51 följande:
    mysigt!! hur länge har ni träffats nu?
    Haha.. jadu, blir väl 3 veckor på tisdag Skrattande så nä, det är inte länge alls.
    Anonym (ny) skrev 2011-12-04 10:50:25 följande:
    nä fast man måste ju börja nånstans.
    Jo, det är ju så sant. Men jag tänker skynda långsamt Flört
    Anonym (ny) skrev 2011-12-04 10:53:13 följande:
    jo jag är likadan!
    Säger du det till din dejt eller "drar" du bara på det ändå eller`?
    Redan i början sa jag att jag inte ville ha för bråttom då jag är/var rädd för att bli sårad. Han verkade helt klart förstå och det har inte förstört nåt, vilket jag var rädd att det kanske skulle kunna göra. 
    Men det bästa är väl alltid att vara ärlig. 
    Heidi1 skrev 2011-12-04 11:07:04 följande:
    härligt härligt då är du inte singel längre då?
    Oj vad jag har svårt att förlika mig med tanken att jag inte är singel längre... har varit singel så länge känns det som...så många dejter med killar av alla de slag osv, hur ska detta gå??

Vi har ju inte direkt sagt till varandra att nu är vi ihop eller nåt sånt. Ingen av oss har pausat eller tagit bort nåt medlemskap på dejtingsidor osv
    Så jag vet inte riktigt hur jag nu ska hantera allt detta?!  Förvånad
    Smecker skrev 2011-12-04 11:34:20 följande:
    Fråga honom? Varför göra det mer komplicerat än det är?
    Jag komplicerar det inte alls... genom att som ni tidigare sagt att jag ska göra... vara i nuet och bara njuta... så därför har jag inte nämnt detta alls.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!