Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 17:03:28 följande:
    Han gör mig glad! När han inte är såhär krånglig

Och vi har hela tiden haft väldigt lätt att prata med varandra och vara öppna och raka. Han får även ett stort plus för att han ville snacka med mig ikväll, många är för fega för det när de bara vill dra sig ur.

Jag känner mig hopplös! Men det värmde mycket att läsa, tack!! Kram!
    Jo, jag förstår det. Men betänk om han fortsätter att krångla en bra tid framöver... är det vad du vill ha och vänta på?
    Och du, det är han som är hopplös...hihi! Glad
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-02 00:44:29 följande:
    Så, nu var allt avslutat! Vi pratade rätt länge och för varje sak han sa så tyckte jag bara bättre om honom. Han verkar vara så förbannat bra. Och han sa att han tyckte att jag var fantastisk.

Men att träffa mig rev upp en massa som han inte verkat bearbeta sedan sin separation. Inte saker ang hans ex utan hans barn. Att han är så otroligt plågad över att bara få träffa dom varannan vecka. Han känner sig misslyckad och massa sånt.

Jag tycker det känns skit! Han gillar mig, jag gillar honom. Men han mår för dåligt i sitt liv i övrigt för att fortsätta nåt med mig.

SVORDOM!
    Ja, sånt är förstås väldigt tråkigt och frustrerande.
    Svär till ordentligt nu och peppa dig själv till nya tag! Kram
    Smecker skrev 2011-12-02 21:43:34 följande:
    Biltema kom några fram till
    Haha.. ja, det var min (tycker jag iallafall) briljanta ide! Skål Skrattande

Go kväll på er alla!

Iallafall "Nevermind" verkar gilla uppdateringar så för henne kommer en liten uppdatering från mig...
    Jag suktar efter min dejt som även denna helg stuckit från stan för att jobba... längtar till söndagkväll för då kommer han hit igen... och allt har hittills gått över förväntan.. och jag kan nog nästan påstå att jag iallafall börjar bli lite kär Drömmer
    Heidi1 skrev 2011-12-02 22:35:32 följande:
    jag tycker också om och läsa uppdateringar härligt att du börjar bli lite kär
    Tack, ja det tycker ju jag med! Glad
    Ja, då är uppdateringen till dig också.

Du verkar ju inte haft det alltför dåligt själv ikväll med din dejt, känns det bra? 
    Heidi1 skrev 2011-12-02 22:44:27 följande:
    hade dejten innan idag inte ikväll men det känns jätte bra, tycker om han och han har skrivit att han tycker om mig Skrattande  känns som det är en kille som har bådda fötterna på jorden och hjärtat på rätt ställe Skrattande
    Ska till han på måndag om inte dom muntliga förberedelserna hos tr tar för lång tid
    Så härligt att höra! Lycka till på måndag! Skrattande
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-02 22:46:05 följande:
    Här är en till som gillar uppdateringar Åh vad härligt att bli kär!!!
    Ja, jag vet!!!! Skrattande  
    Och alla som vill ha uppdateringar får räkna dem för sig.. ber om ursäkt till er andra om det är nån som tar illa upp...

Det är så trevligt här i tråden att jag egentligen inte har lust att sluta att del ta i den... men jag får försöka att bara läsa och följa er istället.

Heidi1 skrev 2011-12-02 22:55:16 följande:
    jag hittade min på hp
    Fann min också där Glad Ja, Hp verkar faktiskt funka! *knack, knack ta i trä" Tyst
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-02 23:02:00 följande:
    Nej! inte sluta skriva, alla vill vi höra om lyckliga slut:)
    {#emotions_dlg.flower}

Tack.. ja, vi hoppas på det bästa iallafall och än så länge går det finfint! 
    Heidi1 skrev 2011-12-02 23:00:14 följande:
    varför skulle du behöva sluta ta del i tråden. klart att du ska vara med och skriva
    Det känns lite som man trampar på öma tår och det vill jag ju inte...

Tack tjejer vad ni är snälla! {#emotions_dlg.flower}Skål

Det var så länge sen som jag var med om detta... men hur länge "dejtar" man egentligen och när går det över till nåt annat?

Mikesh skrev 2011-12-02 23:18:07 följande:
    Tråden behöver lite lycka och inte bara en massa "jägare" ös på:)
    Tack! Fast nu har jag inte så mycket mer att ösa på med... längtar bara till söndag Drömmer sen kanske jag kan ösa på igen Glad
    Heidi1 skrev 2011-12-02 23:19:32 följande:
    ja du bra fråga, man är ju inte 12 längre och frågar chans
    Nä, precis!
    Niklas2k skrev 2011-12-02 23:19:42 följande:
    Biltema alltså? Problemet är ju att det är så få tjejer där? Hmm.
    Hmm ja.. förslaget var nog i första hand riktat till tjejerna eftersom det just som du säger är dåligt med tjejer där och många killar Flört
    Men när jag gick där förra helgen så kändes det som det skulle vara ett bra ställe att ragga på Tungan ute. Men det borde ju kunna funka lika bra med nån annan mansdominerad butik.
    Och du får väl försöka hitta nån lämplig tjejdominerad butik då istället... Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!