• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-02-24 20:07:34 följande:
    Inga fall för Damnyouautocorrect då?? ...
    haha jo, i början kanske men efter ett tag så blir det väldigt sällan fel.
  • Nicke

Jag saknade T9 när jag hade gått från en knappmobil till en touchmobil men nu finns det inget som slår Swiftkey i mitt tycke.

• Nicke
    Smecker skrev 2012-02-24 21:09:16 följande:
    GO Keyboard.. med både T9 och qwerty
    Har du kört Swiftkey en längre tid?... med tanke på att det är adaptivt.
    Jag har testat både Go och en massa andra såsom Swype och diverse andra specialare.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-02-24 21:27:49 följande:
    Japp, testat ett flertal. Vissa av dem klarar bara två språkpaket, jag måste ha minst tre, helst fyra. I vissa situationer är T9 att föredra, särskilt när jag kör, GO Keyboard växlar mellan tangentborden med ett svep åt sidan.
    Okidoki. Ja, det är helt klart en fråga om vad man personligen gillar. Swiftkey har ju som du vet stöd för en massa språk aktiverade samtidigt.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-02-24 21:35:08 följande:
    Jo jag vet, men när jag kör är den värdelös. Vill undvika att bli en trafikfara. Mer än nödvändigt, alltså
    Det med touch som jag har haft problem med är att man inte känner vart man har sina fingrar. T9 med fysiska knappar var ju bra mycket enklare vid körning än idag.. men å andra sidan så ska man ju ge fan i telefonen samtidigt som man kör.
  • Nicke

Sen kan det vara så att man svarar av artighet trots att man inte är speciellt intresserad..

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-25 22:45:20 följande:
    Men kommer det inga motfrågor eller frågor överhuvudtaget, så är det inget att engagera sig i
    Nej, precis. Jag har alltid tolkat det som ointresse och ja.. lagt ner.
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-25 22:44:18 följande:
    Ja jo men när det går 6-7 mail fram och tillbaka så lär väl människan ha lessnat eller?
    Ska man bara skit i personen om man inte får nåt tydligt gensvar på en gång?? 
    Det har hänt mig flera gånger. Svar med frågor och man märker ett visst intresse men sen dör det bara. Troligen flera konversationer igång samtidigt och någon annan hann bli mer intressant.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-03-01 22:26:50 följande:
    Det är helt sant, jag lovar. Det har med självförtroendet att göra. Tror jag. Eller sånt där tjafs om sexuell läggning.. jag vet inte riktigt.
    Det är helt ok att inte veta riktigt.
  • Nicke

Jag kom nyss hem. Var på kryssning lördag till söndag. Mycket fina tjejer.
    Jag och Danne dansade loss på dansgolvet hela natten och vi dansade även med en riktigt söt tjej. Hon och jag gick ut och pratade vid ett tillfälle men då var kvinnan inte singel, fuck! Alla hennes singelvänner hade gått och lagt sig. Party poopers!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!