• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag är också väldigt försiktig med att låta barnen träffa dejter. Exet var inte lika försiktig och det var mycket prat om olika killar från och till. Jag tror att det inte är speciellt bra för barnen. Nu har ju jag varannan vecka "ledig" så det finns gott om tid att dejta.. även om jag har lagt det där på is för tillfället.

Fick höra saker som att "mamma och xxxxx träffas inte längre för att de inte vill vara kompisar mer" och ungarna funderade mycket. Tur att de ofta tänker högt så att man kan prata om det. :)

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 21:34:58 följande:
    Varför har du lagt det på is?
    Legacy skrev 2012-03-06 21:37:41 följande:
    Varför lagt det på is? Det är vår, UT med dig hitta en riktigt bra kvinna
    Det går ju sådär för mig och jag är lite less på att behöva... jaga efter kärleken... typ..

Men ja jo, solen gör ju sitt. Snacka om att jag hatar vintern.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-06 21:47:39 följande:
    Tack vännen vad snäll du är!! Haha nu blir jag snart lipfärdig jag visste inte att jag hade så många som brydde sig om mig, jag sa en gång när jag fick en fråga om jag ofta grät av lycka. Aldrig sa jag då jag har nog aldrig gjort det. Men ni lyckas, herregud ni vet inte hur mycket ni alla får mig att växa och må så mycket bättre.
    Du har fått frågan av mig en gång tror jag.
    Jag kan gråta av lycka ibland. Speciellt när jag tittar på mina barn.
    Sen är jag inne i en grymt känslig period nu.
  • Nicke

Ungefär som när man råkar ut för en kvinna som har haft en petflaska i musen.
    Som att stoppa snoppen i en burk med sylt eller nåt (nej, jag har aldrig testat).

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 22:32:38 följande:
    Menade inget illa. Men seriöst tjejer kanträna för att bli tighta igen
    Ja, det är ju lite svårare för oss.

Om hon har tränat eller inte upptäcker man nog för sent.
  • Nicke
    Night sky skrev 2012-03-06 22:32:31 följande:
    Fast enligt killarna är det alltid "fel" på tjejerna och enligt tjejerna är det alltid "fel" på killarna
    Det var väl ungefär så jag menade.
  • Nicke
    Night sky skrev 2012-03-06 22:38:20 följande:
    Mäh.. skriv det då! Jag som trodde att killar var raka i sin kommunikation, inga krusiduller!
    Jo fan, ALLA killar är precis likadana.
  • Nicke
    Night sky skrev 2012-03-06 22:40:49 följande:
    Haha.. ja, det är så illa alltså!?
    Jag vet inte riktigt. Jag har bara läst att alla killar är likadana.
    Typ här på Familjeliv. Den rätta källan till allt.
  • Nicke
    s07 skrev 2012-03-06 22:47:39 följande:
    Hm. Haha, har ej mätt men den var Betydligt smalare. Svårt att säga exakt. Tror det var inga problem att greppa den med hela handen typ, och då vidrörde tummen fingrarna med marginal. Fast jag ville knappt röra den ärligt talat. Mest för att jag insåg att jag inte var speciellt tänd.
    Du får alltså berätta hur stora (eller små) händer du har.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!