• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

På tal om olika personligheter. Någon som såg Arga snickaren igår? Tänk att försöka renovera ett hus med den kvinnan!

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    lemonina skrev 2012-04-26 19:19:24 följande:

Tror jag bara såg reklamen för Arga snickaren. Var det hon som skrattade och gjorde grimascher bakom ryggen?

Ja. Hon hade tydligen både ADHD och asperger. Herrejisses vilken kvinna!
  • Madida
    lemonina skrev 2012-04-26 19:30:03 följande:

Kan tänka mig att arga snickaren blev ganska argSkrattande
    Har nog faktiskt inte sett honom så arg innan. Och vill du veta en hemlis? Jag tror jag är lite kär i honom. Tycker han är underbar!
  • Madida
    lemonina skrev 2012-04-26 19:38:11 följande:
    Haha men han är lite charmig med sitt temperament. Alltid väldigt rak och ärlig!

Tycker det är det mest attraktiva med honom. Han fjantar inte.
    Sen är han ju händig också, det är hett  
  • Madida

Just idag behöver jag en massa kramar! Kan ni vara lite generösa och ge mig lite kärlek?

• Madida

Så söta och fina ni är. Tack så mycket. Det har väl egentlig inte hänt nåt stort. Eller, har återigen fått bevisat för mig vad många män tycker jag duger till. Och det är sårande och kränkande.

• Madida

Oj, vilken diskussion det blev

Jag vet ju det innerst inne men ibland tar det lite extra hårt. Han vet ju att jag gillar honom, vi har brutit och sen hör han av sig och tycker att jag ska ge honom en avsugning på hans födelsedag. Som om det är det enda jag duger till. Jävla fuckface!

• Madida
    takida skrev 2012-04-27 17:29:14 följande:
    Ett riktigt jäkla praktarsle!
    Japp! Så varför kan jag inte bara tänka så? Varför ska jag låta honom såra mig så?
    målar havet blått skrev 2012-04-27 18:09:03 följande:
    Madida...vikken kille   Minus.Men jag då som förklarar för killar att jag inte vill träffas bara för sex,eller kk,jag skrämmer iväg dem..(Och guu va bra,då slipper jag dem)...Är inne i det stadiet nu iallafall......
    Men det har ju jag gjort klart för denna killen upprepade gånger också. Gör det klart för alla, men det blir liksom såhär ändå. Kanske borde sluta förklara att jag inte är ute efter sex?
  • Madida
    målar havet blått skrev 2012-04-27 18:49:15 följande:
    hm ja..kan ju vara så att man säger en sak och ger ett annat intryck?  Om inte, har du kanske bara otur att stöta på lättfotade killar Flört
    Jo men jag har faktiskt funderat på det, om det är nåt i mitt sätt att vara eller mitt utseende som utstrålar "knulla mig!"
    Men isåfall lyckas jag dölja det rätt bra på jobbet (tror jag
  • Madida

Och jag är på jobbet. Ovanligt va?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!