Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-12-01 21:26:06 följande:
    Glädje; min intention är att isf gå dit och käka middag (ska bort till polare sen) vad sen händer tänker jag inte spekulera i. Vill han ha sex och jag vill det so fine. Vill han men inte jag så säger jag det!
    Så ska det låta  Glad
  • Glädje58

Sådär ja. Mejlat med fyra kvinnor nu under kvällen. Hon som jag kände för, på något sätt, avslöjade jag mitt riktiga jag. Och nu har jag fått förtroendet att få fortsätta att mejla direkt till henne, hon har även visat sitt låsta foto. Hon var attraktiv på ett sätt som jag gillar. Vi får se vart den här galenskapen leder... :)

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-01 22:30:33 följande:
    Glädje58: Härligt att höra!!!
    Heidi1 skrev 2011-12-01 22:30:43 följande:
    kul kul kul du får uppdatera oss hur det går
    Tack så mycket  Solig  Fan, det är ju sjukt om man bara har latjat från början lite lojt och barnligt, Sen leder det kanske till något seriöst. Uch vad jobbigt med känslor... Jag är nog inte mogen än...
    Bubsan skrev 2011-12-01 22:16:43 följande:
    Hej alla förresten, jag har hängt med i tråden ett tag, men inte haft så mycket att tillföra, bara tjuvlyssnat
    Välkommen Solig
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-01 22:35:28 följande:

ANonym(färsking  har en dejt med finaste killen i sverige nästa helg Skrattande jaag kr väldigtt glad!!!

hwn vill alltå ses igen  

Jag visste det, yesss... Glad
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-01 22:35:28 följande:

ANonym(färsking  har en dejt med finaste killen i sverige nästa helg Skrattande jaag kr väldigtt glad!!!

hwn vill alltå ses igen  

Jobba på din svenska bara också...
  • Glädje58
    Anonym (hjälp!!!) skrev 2011-12-01 22:37:47 följande:
    Får jag också vara med? Ligger i separation. Förhållandet varit katastrof i åratal. Utsvulten på kärlek, närhet, lycka... Blir lite skrämd när jag läser i tråden. Vågar man verkligen ge sig in i nätdejtingträsket?
    Visst får du vara med, här behöver man inte fråga  Solig

Utsvulten på kärlek, närhet och lycka... Du var mig en unik människa  Skrattande
  • Glädje58

Varför finns det ingen julkalender för singlar?  En ny dejt varje dag och den 24:e finns h*n med stort H  

• Glädje58
    Mikesh skrev 2011-12-01 23:26:31 följande:
    Rörmokaren ringde flera gånger på dörren, men ingen öppnade. Precis när han tittade genom brevinkastet, så gick kvinnan fram till dörren naken, o tittade genom tittögat för att se vem det var. Då hör hon rörmokaren genom brevinkastet, hej krulltott har du mamma hemma?
    Haha.... roligt, gott att få sig ett härligt skratt  Skrattande
  • Glädje58

Funderar på att skriva en lite mer tuffare och manligare profil på HP. Som länken här under skulle kunna illustrera...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!