Laurora skrev 2012-01-04 22:54:30 följande:
Jag är superglad nu, min bästa vän är barn och manledig hela helgen så vi ska ha pyjamasparty hemma hos henne hela lördag söndag med övernattning och skitnsnack om allt och inget,.det är så välbehövt efter all sorg och skit de senaste månaderna så det finns inte ord!
Sen fick jag precis veta att jag får ta ett lån av min föredetta för att lösa det dyra lånet jag fick ta för att rädda min katt, så nu kan jag andas ut med att få bilen såld just NU för att kunna betala den skiten. Jag vet ju att den blir såld men nu behöver jag liksom inte snåla ihjäl mig till dess sker.
Mitt ex var i mångt och mycket ingen bra person, men just nu hjälper han mig enormt genom att lätta den bördan. Så, imorgon kan jag ringa Nordea, och be om att få betala in allt!
Jag köpte en trisslott i dagarna, för jag tyckte jag var lyckligt lottad, jag gör alltid det när det går bra för jag vinner aldrig på lotter då. Inte denna gång heller, så det är en bra barometer.
Det har varit ett helvetesår, de senaste åren faktiskt där jag nu förlorat största delen av min familj, hälften för snart 10 år sedan, Den 17e mars är det på dagen som min mamma slängde ut mig ur hemet.på pappas sida är alla splittrades nu iom brorsan alla utom två systrar. Skiljsmässan, min bror som sålde droger så att jag kan bli av med mitt jobb iom husrannsakan och annat hos mig.
Men nu så. Nu är den hjär tjejen påväg upp! Jag orkar hjälpa andra igen, jag har börjat prestera otroligt på jobbet igen. Fan vad jag är bra! Fats jag är ledsen ibland
varje år blir bara bättre för man lär sig så enomrt mycket nya saker om sig själv, och om man då tar tillvara på det man fått till sig och omvbandlar det till rätt energi så jävlar då går det. Jag älskar att utvecklas, det finns saker jag tycker är svåra men fan jag kan

nu ska jag bara kirra en drömman att dela allt det där goda med

*hintar*
låter härligt och jobbigt allt det där. hoppas iaf att du får behålla ditt jobb.