• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-05 23:50:15 följande:
    Åkejrå, eftersom ni tjatar så... ;)

Det var ett oerhört intressant möte. Spännande människa, väldigt öppen och rak. Jag kände mig inte ett dugg stressad eller nervös och kände inte heller såna där saker som "nu pratar jag för mycket eller nu pratar jag om fel saker eller..." Vi kom väldigt långt i samtalet på de nästan fyra timmar vi satt och pratade, vi blev båda helt trötta! 

Det känns som att vi är väldigt lika i mycket, även i utseendet. Och ja, jag tycker att han är attraktiv, men kände inget sånt där jättepirr... Vi ska ses igen och det ser jag fram emot.  

härligt alltid kul när dejter går bra
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-06 00:01:05 följande:
    Ja, också eftersom jag hade bestämt mig innan för att inte vara kameleont och att det faktiskt funkade. Jag klarade det med honom och bara DET är ett jätteplus. Jag kunde till och med prata om det med honom och han sa "ja, men du är dig själv, jag hade märkt det annars" och jag tror på honom.
  • Heidi1

inte bra och jobba natt, nu har jag fått för mig att skaffa pircing i tungan igen, saknar den

• Heidi1

funderar allvarligt snart att ge mig in i nätdejtingdjunglen igen om inte killen jag träffar nu har ett väldigt bra svar på varför han är såå off nu.
    skickade ett sms innan idag och skrev: Du verkat så off sista veckan har det något med mig att göra.

han skrev: nej det har inget med dig att göra.

Jag: skönt det, hoppas att det blir bättre snart, vad är det som är fel?

INGET SVAR suck suck

• Heidi1
    NatalieH skrev 2012-01-06 09:46:20 följande:
    Jobbigt :( Har han inte svarat än?

Nej inget svar än har skickat ett nytt sms och frågat om han inte tycker om mig längre och om han fortfarande tycker om mig så undrar jag varför han inte pratar med mig.

Hoppas att han svarar snabbt
  • Heidi1

han svarade nu att han hör av sig att han behöver lugn och ro just nu.

han fick tillbaka att hoppas att det inte dröjer för länge, var inte ett svar man ville ha

• Heidi1
    Laurora skrev 2012-01-06 12:40:23 följande:

Nej vad trsit. Visst hade det varit skönt med en tankeläsarfunktion så man slapp bli galen....men bra att du är rak och vågar fråga, skickade du frågan typ nu?

(Om någon undrar varför jag stavar extremt mycket sämre än vanligt så gjorde jag två misstag. Klippte naglarna och satte i ett helt nytt tangentbord, glider omkring som på en hockeyrink på detta tbordet.    )

tack tack, kännde att jag var tvungen och fråga. Vi har inte träffas på 3 veckor pågrund av min norge resa och jobb från båddas håll  
    ja det hade varit underbart med en tankeläsarfunktion.
  • Heidi1
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-01-06 14:17:05 följande:
    100 kr på att han inte alls är impotent och att du "råkar" bota hans impotens... höhö. Gammalt trick det där.
    Jag brukar fejka att jag är bög för att få ligga!

hahaha funkar det?
  • Heidi1
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-01-06 14:22:49 följande:
    Skojar du? Alla kvinnor vill ju "bota" en bög.
    -Kom över till vår sida, byt lag!

Säger man att man är bög sänker dom guarden och sen vill dom klämma/känna, jag får klämma/känna...

-Oj! Titta va som reser på sig. Är jag kanske bi? Vill ni kanske smaka på klubban? Nä, jag vet inte om jag vågar stoppa in den i musen på dig. Hur känns det? Okay, men rid försiktigt, jag är musoskuld.... muuums känns ju riktigt skönt. Kan du göra snabbare kanske? ... okay vi kör, ta emot!

Gammalt trick...

hahaha den hade inte funkat på mig kan jag lova
  • Heidi1
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-01-06 14:34:36 följande:
    Tur att alla inte är lika smarta som du ... Flört

det tycker du säkert

varför anonym?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!