Inlägg från: Anonym (Dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejting)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Baginbox skrev 2011-08-10 20:21:45 följande:
    Jag ska iallafall på min första riktiga dejt i morgon. Någonsin. Där kan vi snacka nervositet... Får göra som på scen, in i rollen bara. Rollen som mig själv..
    Glöm inte att titta på publiken bara. Precis som de gör på scenen {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:47:28 följande:
    "En ny studie som publicerats i tidskriften "Evolutionary Psychology" att 59 procent av de tillfrågade männen och 66 procent av kvinnorna hade varit attraherad av någon – fram tills dess att de kysstes."

Blir bra med vilket hångel som helst. När vi väl har hånglat så vet vi om vi vill fortsätta umgås här i tråden överhuvudtaget sen. 
    Vilken tur att ni bor i olika delar av landet då. Jag menar, tur för oss här i tråden För vilka är det som ska skriva här om ni kommer fram till att ni inte vill umgås. Nej, jag rösta på att Hopplös ska tacka ja till dejten (DET ÄR SJÄLVKLART OCH SKA INTE ENS DISKUTERAS)   och Baloou ska gömma sig i buskarna och Mia ska ha koll på alla tre via nån moderna media.

Mia, hade du inte nån tlfnkontakt med nån från Malmö förr? Rann det ut i sanden?

Har MrT hört av sig nåt mer?

Ha en underbar helg!
    Själv har jag en date på måndag plus 2 till på G men det är först om en vecka när jag är barnfri.
    Igår kväll så hade jag en tjejkompis på besök och så satt vi o larvade oss och skrev ett rampljusinlägg på ekontakt, nåt i stil med att jag söker en lunchdate till på måndag och att han väljer men jag bestämmer. Inte ens då fick jag nån bra napp. Vet inte om jag ska skylla på att det var fredag kväll men det verkar vara HELT dött på det stället.

Upptäckte dessutom att en kille jag datade i maj-juni som senare visade sig bo ihop med sin f.d. sambo (!!!) är kvar på e-kontakt och har nu reggat sig på HP. Fy f-n!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-19 15:01:19 följande:
    Så nu var man hemma då. Lämnade barnen hos barnvakten o jag var så sjukt jävla nervös att jag tänkte skita i att gå haha. Sedan i alla fall när jag väl kom dit så var det jättetrevligt. Vi snackade på ganska bra tycker jag och det märktes att han var väldigt intresserad han gick typ PÅ mig haha och sedan så tittade han väldigt mkt men det var ju trevligt. Vi gick i 1 timme o en kvart och sedan så sa vi hej då. Han sa redan då att "det har var trevligt, det måste vi göra om!" hihi

Två timmar senare fick jag ett mess där han tackade för dejten igen och att han verkligen gillade mig Så det var ju bra...

Nu till mig själv då. SUUUUUPERTREVLIG kille, verkligen, precis så som han varit när vi messat o chattat. Det enda som inte sa klick helt var utseendemässigt men det är också nåt som "kommer sig" ju mer man träffas. Han var extremt trevlig o han verkar ha alla kvaliteer som jag söker så jag kommer garanterat ge honom fler chanser

Föresten, tog på mig nåt jag kände mig bekväm i o nåt som är "jag" så han vet vad han har att vänta sig
    Härligt att höra! När är nästa date?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-22 18:51:34 följande:
    Ja då får vi se om jag och min flirt skall ses igen på lördag. Det är svårt att få ihop de få gånger jag är barnledig med kompisar, vila OCH dejter nån mer som har lite tidsproblem

Det är ju det som är det svåra när man ska ta det lugnt med barn haha att det drar ut så jäkla mkt på tiden!
    Samma här! Jag hinner ingenting! I helgen var jag på 3 dejter: en gammal date som jag gav en andra chans (hinner knappt träffa honom då jag är barnfri varannan helg endast), en "ung" kille på 27 som kan bli en vän och en tredje, totalt värdelöst date. Han frågade mig senare på msn om jag var intresserad (det var jag inte men valde att fråga samma sak i stället). Då svarade han att han vill massera och kyssa mina fötter. Jag lyckoönskade honom! Tyst

Sen har jag en till på G. Vi har haft en lunchdate och sen träffades vi två dagar efter och gjorde sällskap till mitt jobb (vi jobbar nära varann). Det var den kortaste dejten ever! Varade i 20 min! Men trevlig. Sen dess har vi haft sms- och tlfonkontakt. Han är bortrest nu och kommer tbx på fredag. Hoppas vi kan ses till helgen. Måste då fixa barnvakt. Honom är jag jättenyfiken på!
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-22 19:19:28 följande:
    haha nä du hinner inget fasen vad dejter du har!! haha
    Men eftersom jag kan dejta endast varannan helg då hinner jag ju samla på mig några stycken
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:24:49 följande:
    Stackars dig som har kö! 
    Jag vet!!! En snubbe fick vänta i nästan en månad. Fast under tiden hann han åka till sitt hemland och i lördags när vi skulle ses, så var han 40 min sen. Jag skulle ändå på en till date efter honom, så jag var ändå i stan. Trevlig kille men som sagt, blir det bara vänner för min del. Så han hade bara 20 min på sig, sen stack jag till min nästa dejt. Haha!
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-22 19:29:23 följande:
    haha jag föredrar att ta en i taget så jag kan hålla reda på dem
    Lika bra att ta alla när man väl åker till stan Dessutom så hur ska jag hinna med 3 dater på EN helg?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:33:33 följande:
    Vilket race du kör! Vet inte om jag ska vara imponerad, chockad eller orolig för att du sliter ut dig i förtid.
    Men Mia, om du sprider ut dessa 3 dejtar under 2 veckor så blir det inte så mycket. Men ibland så känns det faktiskt som om det är jobb. Haha! Nä, inte så. Men jag är rätt rutinerad nu. Det stämmer.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-22 19:47:03 följande:
    jag skulle aldrig lägga dejter samma dag av flera skäl. För det första är jag så jävla nervös så jag skulle dö på kuppen för det andra skulle jag inte kunna hålla reda på info om båda två så jag skulle blanda ihop dem o det skulle inte kännas bra.
    Jag dejtar bara de som jag verkligen verkligen tycker är intressanta o inte abra "lite" intressanta o bara de jag pratat med ett tag online så jag känner att det finns inte så stort utrymme för flera samtidigt.
    Jag skulle heller inte vilja att nån annan hade flera på rad för då känns det inte direkt speciellt att få äran att dejta den personen men det är bara jag det haha
    Min andra date på lördagen var en gammal date, så honom kände jag ju, tom legat med och sen försvann han. Gav han en ny chans att börja om på nytt. Får se hur det blir.
    Jag har ett bra minne och är inte ett dugg nervös.
    Jag kanske inte heller skulle vilja veta att den jag dejtade sprang på flera dejter. Dock känner jag att vill jag hitta nån så måste jag söka och dejta. Vad har jag för val som är barnfri 4 dagar i månaden?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-22 20:01:41 följande:
    jag är också bara barnfri ca 4 dagar i månaden inte ens 4 hela dagar

Det är bra att du hittat nåt system som funkar för dig. Jag är nog lite seg så jag tar en i taget :p
    Orkar inte sitta hemma de gångerna jag är barnfri. Vill uuuuuuuuuuut och dejta då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!