Glädje58 skrev 2012-04-18 20:52:27 följande:
Det är lätt för mig att säga att han troligtvis bara är ute efter sex. Men det vore kanske taskigt att säga så. Hur skulle jag kunna veta det? Och det gör jag givetvis inte heller. Jag har inte heller en aning om hur er kontakt känns.
Men, det är rätt så ovanligt att en 23-åring är intresserad av en tvåbarnsmamma på 32 år. Jag tror inte att en ung 18-åring är mer attraktiv än dig, om det gäller ett seriöst förhållande. Men jag tvivlar på att han är ute efter något sånt.
Varför kommer han inte hem till dig istället? Han åker till andra sidan jordklotet men kan inte åka 90 mil till dig. Jag tycker att du borde be honom komma till dig istället. För att se om det finns något seriöst intresse från hans sida.
Jag skulle aldrig skriva det här till dig om jag inte hade sett en vän råka ut för detta. Men nu har jag det...
Nä det är inte taskigt sagt..jag vill ju ha ärliga och raka råd....
Visst åldersrsskillnaden kanske lätt gör att man tänker att han bara är ute efter sex, men borde då inte vara lättare att ta nån på egen ort?! Inte ta dit nån 90 mil bort :-P
Ja jo kanske är bättre att han kommer hit, men hur ska jag lägga upp det på bästa sätt,nu när vi nästan bestämt att jag ska komma dit?