Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cassiocat skrev 2011-08-17 13:31:16 följande:
    Snälla, kan vi slippa trist OT som feminism, maskulinism, sexuell objektifiering i denna tråd, please. Efter gårdagens inlägg, och en av medlemnarnas osedvanligt lättkränkta reaktion verkar ju all luft gått ur denna tråd :( Låt oss dela med oss av våra erfarengerer som rör dejting, och de som vill diskutera politiskt korrekthet kan ju säkert hitta massor av andra trådar :)
    precis så jäkla trist. kan vi inte bara berätta om våra dejter och våra flirtar
  • Anonym (ny)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-17 13:46:39 följande:
    Jag har en fråga...Ska jag dejta en gift man, som är olycklig i sitt äktenskap, eller inte? Om det bara vore för sex så fine, men han (och jag) verkar längta efter något mer. Ingen bra idé eller hur?
    NEJ!
    Be honom avsluta sitt äktenskap först! Vill ha något mer så är han seriös och då avslutar han det först. Tänk på hans fru, skulle du vilja vara i hennes ställe? Visst, han är den som är upptagen men när du är medveten om situationen så tycker jag absolut inte du ska göra det!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-17 13:56:26 följande:
    Jag har inte ens träffat honom än...Har såklart mina tvivel. Skulle nog inte vilja vara med honom på "heltid" ändå. Han har flera barn etc. Borde kanske bara släppa det
    NÄ för din skull också så tycker jag det för du kan hamna i en jädra soppa utan att du vet om det. Han kanske säger en sak o gör nåt annat, så nej jag skulle hålla mig långt borta från gifta män!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-17 14:03:59 följande:
    Det är väl så jag tänker innerst inne. Men nu kommer han ju bli besviken om jag väljer att ställa in...
    han borde inte bestämt en dejt i första taget så han har inget att bli besviken över...
  • Anonym (ny)

Det närmar sig! Shit! Vågar inte gå på dejt på fredag!!! HJÄLP!! Men jag vill så gärna! Hur ska jag våga???
    Vi messar till varandra ca 10 ggr/dag och det känns som om vi känner varandra "bra" för att bara messat o mailat. Det känns som en person som jag verkligen verkligen skulle kunna bli kär i...men jag vågar inte!!!! Jag blir nervös bara jag tänker på det

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 15:40:41 följande:
    Klart du vågar!!! Och att vara nervös är bara bra
    ggaahhh!
    jag kan ha barnvakt i ca 1.5 timme (vilket är bra att ha en gräns när man träffas första gången om det känns pest o pina) vad tycker ni är bäst, ta en standardfika eller?
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 16:00:23 följande:
    Men jag behöver väl också bekräftelse Och jag skrev ju att det var kul att träffa honom. Nåja, det är bara att vänta och se.
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 15:48:37 följande:
    ggaahhh!
    jag kan ha barnvakt i ca 1.5 timme (vilket är bra att ha en gräns när man träffas första gången om det känns pest o pina) vad tycker ni är bäst, ta en standardfika eller?
    Jag gillar inte att ta en fika men det är ju upp till var och en. Jag föredrar en promenad
    ok varför gillar du inte fika? varför är promenad bättre? går ni bara o snackar då eller?
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-17 16:07:00 följande:
    På en fika måste man sitta och titta på varandra Promenerar man så är det inte samma besvär med var man ska titta. Men jag är rätt fjantig så lyssna inte på mig Tungan ute
    hihi inte tänkt på det. kanske ska göra det då. det är ju lätt att man inte vet vart man ska stirra som sagt hihi ska höra vad han tycker. han är rätt sportig så han vill nog röra på sig
  • Anonym (ny)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 16:14:53 följande:
    Boka en tid på en klättervägg tillsammans. Då måste du ha så mycket fokus på väggen att du glömmer bort att vara nervös.
    haha ja varför inte. jag är inte blyg egentligen och jag tror väldigt få personer tror att jag är nervös o så. likadant när jag ska ha föreläsningar o sånt så HATAR jag det o är så nervös att jag ska spy men när jag börjar lättar det hihi
  • Anonym (ny)

kanske är smart med promenad. har inte ens tänkt tanken då behöver jag kanske inte bli så jäkla svettig av att stirra rakt fram

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!