Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Jag tror det är klokt att ta det lugnt och inte stressa ;)
Niklas - jaså..har du fått hugg?

Var kanske lite otydlig där 
En liten fundering innan jag somnar. Vad menar män med: -'Jag tyckte du var trevlig att se på' Och 'du är fin både som människa och i utseende' ? Är de artiga och svarar så ( den sista fick jag som svar på när jag sa att jag tyckte att han var snygg) Jag menar, vafan! Trevlig och fin är ju inte nåt som beskriver utseende!?! Ja jag är svältfödd på att nån tycker att jag är snygg Tror bara en enda person i hela mitt liv har sagt till mig att jag är snygg...tänkte att man skulle få en dos av komplimanger men trevlig vet jag redan att jag är. Nu vill jag känna mig lite attraktiv också...
booYah - det sär samma lika med de där 23-åriga killarna
De är supertrevliga, glada framåt, skrattar och skämtar och är så himla fysiska och kramas och har sig.
Men hjälp vad jag inte är intresserad av att inleda nåt med någon så ung...
nähäpp - det blir till att nöja sig med halvstela gamla grå typer i 35-årsåldern elelr ända upp till 45 om så är fallet.
Jag har förresten bokat in en helgresa nästa barnfria helg hem till mina gamla hemtrakter för att hälsa på kompisar.
Trött på dejtingskiten och kör på kompis-grejen istället....ett tag iaf - och innerst inne hoppas jag att om jag ignorerar nätet lite lagom så lossnar det snart även där
booYa Stel blir man bara om man tillåter, grå om man låter håret växa