Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-16 21:13:30 följande:
    Hehe.. om jag fick en tusenlapp för varje gång jag resonerat så
    men nog brukar det ändå funka i slutänden?
    Jag tror det är klokt att ta det lugnt och inte stressa ;)
  • kristinah
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 21:32:27 följande:
    I mitt fall funkade det alltid att råplugga. Men det är ju jag
    jo och så mängden av det som ska pluggas in...jag har över 100 sidor sammanfattning - dvs säkert 4-500 sidor ren fakta.....

och allt heter TSH och THS och LH och FSH och FIP och DIP och DAG och MAP GnDHP och IP-3 och IP-2 och säkert hundra olika förkortningar till...
    näe - jag ger upp...det går bara runt i huvdet...planerar en liten tripp imorrn istället.

kanske ut i skogen en sväng och andas det sista av hösten
  • kristinah
    Anonym (h) skrev 2011-11-16 22:21:46 följande:
    Kristinah om du är frisk och ska ut i göteborg på fredag så är jag på
    näe så långt far jag inte imorrn - det får bli härikring - i den kungliga huvfudstaden

Men alla trevliga mysiga folk på HP verkar bo i Gbg..så lyllos er
  • kristinah
    Smecker skrev 2011-11-17 22:24:34 följande:
    Du har helt rätt.. istället för "han har så stort hjärta" blir det "han har förstorat hjärta" Förvånad
    HAHA - det där tyckte jag var roligt....

• kristinah
    Cosan skrev 2011-11-17 22:47:31 följande:
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
    HAHA - det där var också lite roligt ju...hur fan tungkysser man utan att ta på varandras midjor? - med armarna hängandes rakt ner?
  • kristinah
    Cosan skrev 2011-11-17 23:04:32 följande:
    Skillnad på midja och rumpa, du får se till att lyfta upp handen till midjan om den åker ner på rumpan Kyss Var kanske lite otydlig där Skrattande
    passa dig Cosan så jag inte dyker pup oanmäld på din nästa brunch - naken med ena handen i midjan och andra på rumpan Drömmer
  • kristinah

En liten fundering innan jag somnar. Vad menar män med: -'Jag tyckte du var trevlig att se på' Och 'du är fin både som människa och i utseende' ? Är de artiga och svarar så ( den sista fick jag som svar på när jag sa att jag tyckte att han var snygg) Jag menar, vafan! Trevlig och fin är ju inte nåt som beskriver utseende!?! Ja jag är svältfödd på att nån tycker att jag är snygg Tror bara en enda person i hela mitt liv har sagt till mig att jag är snygg...tänkte att man skulle få en dos av komplimanger men trevlig vet jag redan att jag är. Nu vill jag känna mig lite attraktiv också...

• kristinah

booYah - det sär samma lika med de där 23-åriga killarna
    De är supertrevliga, glada framåt, skrattar och skämtar och är så himla fysiska och kramas och har sig.

Men hjälp vad jag inte är intresserad av att inleda nåt med någon så ung...

nähäpp - det blir till att nöja sig med halvstela gamla grå typer i 35-årsåldern elelr ända upp till 45 om så är fallet.

Jag har förresten bokat in en helgresa nästa barnfria helg hem till mina gamla hemtrakter för att hälsa på kompisar.
    Trött på dejtingskiten och kör på kompis-grejen istället....ett tag iaf - och innerst inne hoppas jag att om jag ignorerar nätet lite lagom så lossnar det snart även där

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!