• Shades

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-17 14:00:27 följande:
    Både en större och billigare lägenhet låter super ju. 
    Ska du börja plugga till hösten eller pluggar du redan?
    Blir plugg till hösten om jag kommer in men risken att inte koma in är väldigt liten. Tänkte gå från att tjäna bra med stålar som elektriker till att tjäna ganska dåligt som sjuksköterska. Mitt "nya" yrke kommer dock ge mer mening åt mina arbetsdagar :)

Ja lägenheten kommer bli riktigt bra. Båda barnen kommer få varsitt rum som är nästan exakt lika stora så det blir rättvist där med :)
  • Shades
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-17 14:18:26 följande:
    Shades: Hoppad du kommer in!!!
    Jag har lyckats ganska bra på högskoleprovet så jag tror inte det blir ett problem :)
  • Shades
    takida skrev 2012-06-17 14:37:53 följande:
    Viktigare att man trivs och känner att man gör ett meningsfullt arbete än att bara tjäna bra med pengar. Hoppas du kommer in nu dåGlad
    My point exactly :)
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-06-17 14:53:43 följande:
    Jag får lastbilskörkortsutbildning betald av AF om jag kommer in på den,många som söker..men fy fan va skojj!

Fast den ligger 13 mil bort så jag måste lösa katt och bostadsproblemet...hmmm
    Najs :) Jag har själv C-kort men det är något alldeles speciellt med kvinnor som hanterar stora maskiner.
  • Shades
    Cocacola skrev 2012-06-17 21:23:41 följande:
    Hur bra är ganska bra? Nyfiken! Hoppas du kommer in!
    1.8 (nyfniken i en strut.... ;P )
  • Shades
    takida skrev 2012-06-17 21:34:38 följande:
    Och med ens känner jag mig dummare än tåget, aldrig lyckats få bättre än 1.0 men lika glad är jag för detGlad
    Det är bara ett tal (som f.ö. ligger 0.5 över mitt gymnasiemedelbetyg...) och reflekterar inte hur smart eller dum en person är.
  • Shades
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-18 15:14:35 följande:
    Ulfsas: pappa är borta tyvärr... Och mamma ger sig inte. Hon flyttade till annan ort för några veckor sen. Nu har jag bara mina vänner kvar...
    Man kan undra var någonstans Jesus säger att man skall vända sina barn ryggen och förneka dem kärlek för att de kommer fram till en annan slutsats än föräldrarna.
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-06-18 18:42:18 följande:
    Ja vanligtvis,men den kan blinka oxå,i bakgrunden liksom,blinkar rätt fort...jag har hittat en till person som har samma problem, men jag kan inte länka...förstår inte varför inte datorn kan det eg??
    Prova att filma alternativt ta en bild när blåskärmen kommer så vi kan få se vad som står på den.
  • Shades
    Cocacola skrev 2012-06-19 12:30:03 följande:
    Grät till och från i flera timmar igår kväll. Jag är sjuk, jag är less, jag inser också att läget är rätt jävla galet hopplöst så tack alla snälla människor i min omgivning som konstant påpekar det och frågar hur det ska gå egentligen? Olika folk, olika saker de kommenterar... Men va fan!!!!!!!!!! Har jag mycket att välja på? Nu är läget skit och antingen jobbar jag häcken av mig och fixar det eller så ger jag upp. Jag kan lixom inte trolla och bara få allt att vara bra.
    Nu dricker jag förvisso Pepsi Max f.t. men känner ändå att jag vill påpeka att ingenting är hopplöst och att man löser det mesta till slut. Ibland helt ensam (trots dåliga odds) och ibland med hjälp av andra.

Vad jag har läst av dig så tycker jag nog du verkar vara kapabel till en hel del så även om det kan kännas skit ibland har du nog en rejäl inre styrka och lär inte lägga dig i första taget :)
  • Shades

Inne och kikar igen... Ingen som blivit bortgift ännu?

Rehi Legacy, och ja - det är du värd :)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!