Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2012-01-22 14:44:49 följande:
    Jag skriver mest bort mig, eller läser tokfel...måste skaffa mig nät-smartness-boken snart...nån som har den?
    Tyvärr inte, vet inte var man hittar den heller.
  • Racer x
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-22 14:53:02 följande:
    Hemma från Helsingfors:)) Haft en underbar helg Vi har inte bestämt eller pratat om hur vi ska gå vidare. Känner mig väldigt konstig i hjärtat och inser att jag redan saknar honom...
    Passande låt

• Racer x
    giftgrodan skrev 2012-01-23 14:52:25 följande:
    åh, jag kommer alltid vara kvar, så RIKTIGT så illa blir det aldrig :)
    Så kommer jag också *Evig singel*
  • Racer x
    Heidi1 skrev 2012-01-23 15:59:05 följande:
    har haft fullt upp och jobbat och fixat i lägenheten och nu har jag fått köpt en ny kabel till wii så nu ska jag spela lite
  • Racer x
    NatalieH skrev 2012-01-23 16:19:39 följande:
    Vi var till Lanzarote den här tiden för typ 3 år sen, inte skönt, gick inte ens att sola
    Egypten verkar det var ok väder nu   
    Jag skulle vilja åka till Cap verde, hmm heter det så?

Ska du åka själv eller har du hittat nåt trevligt sällskap att ta med? 
    Var på Lanzarote för några år sen, det var så jäkla kallt så det gick inte ens att bada i havet.

Kollade på resa dit men det va ju gräsligt dyrt.
  • Racer x

Vad är Spanien och Turkiet...

Äh, åker till Gotland 4-10 juli i stället. Och till vädret är det beställt strålade sol. Någon som vill följa med??

• Racer x

*Pust* Har precis cyklat i en halvtimme, i väldigt raskt tempo.

• Racer x
    Legacy skrev 2012-01-25 16:41:20 följande:
    Phew snart en dag på jobbet nästan till ända, som fortsätter... med mera jobb det är så jag börjar ångra semestern. Det är inte nyttigt att ha det så bra på jobbet som jag har det nu tror jag

Det är skumt, på tal om dejting. Det verkar faktiskt skrämma en del att man är väldigt dedikerad sitt jobb. Jag är kanske extrem vem vet men jag är jag, svårt att ändra på, särkislt innan det finns något eller någon som är värd att ändra på det för liksom, flera har undrat redan vid dejt ett om jag inte kan dra ner på jobbet och annat direkt för att ha tid för just den personen, eller redan innan dejt ett (vilket ha resulterat i noll dejter för de personerna)

För mig är det ju som att be någon att dra ner på sin hobbyeller sitt intresse redan innan första dejten liksom.  
    Skulle någon få för sig att säga till att jag skulle dra ner på mc körandet eller rent av sälja så är det bye bye..
  • Racer x
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-29 15:25:08 följande:
    Jag lever! Trots att jag var ute i Malmö halva natten. Ingen som vågar skjuta på mig minsann

Däremot delar jag ut en stor mjuk bakiskyss till den fantastiska människa som kommer hit med massa choklad och annat godis, samt lite läsk.
    Kom igen! Först till kvarn gäller...
    Vem nappar först?
    Låter ju bra..

Äh, hinner nog dit först. Tar väl bara 20 minuter att köra. Men jag orkar fasiken inte köra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!