Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Yngsta mannen jag varit med var xx-et, han är tre år yngre än mig i ålder, men var (är) säkert 10-20 år yngre i hjärnan o sättet Obestämd Behöver ja säga varför det inte fungerade... Drömmer

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    NatalieH skrev 2012-01-05 22:27:37 följande:

Det är den känslan jag har fått, att det blir så, men det borde ju bli bättre ju äldre man blir :)
    Jo.. men han var ganska extrem också, tror det är låååååångt ifrån alla andra som är som han (hoppas jag verkligen). Har träffat många yngre killar som kompisar, som varit bra mycket mognare än vad HAN någonsin var, några t.o.m. mognare än mig Skäms
  • Isnogood

Min blivande man ringde för en stund sedan Skrattande och skulle ringa om en stund igen Drömmer

Vi ska ju ha sommarbröllop så vi måste kanske börja planera snart  

• Isnogood
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-05 23:04:24 följande:
    Vill ni ha en rapport från min date? Eller ska ni fortsätta tjabba om ålder på killar och veka saker hit och dit? ;)
    SÅNT trodde jag var en SJÄLVKLARHET, inte något vi skulle behöva vänta på o fråga om
  • Isnogood
    Heidi1 skrev 2012-01-05 23:36:02 följande:

spännande låter kul men tänk om ni gifter er till sommaren. Hoppas att man blir bjuden då
    He he he, ja...kan ju vara bra om vi hinner träffas någon gång också.... Drömmer

Han har bjudit mig till hans 40-års fest i morgon....men jag tackade nej Skäms 
  • Isnogood
    Heidi1 skrev 2012-01-05 23:49:49 följande:

men du skulle tackat ja och bett att få ta med en kompis

Neee...vill iiiiinte träffa honom första gången på HANS fest med massor av HANS polare, tänk dig att kliva in som "enda" utbölingen i ett rum med 40 pers Spöke  Ja må va kaxig...men inte SÅ kaxig Baby
  • Isnogood
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-05 23:50:15 följande:
    Åkejrå, eftersom ni tjatar så... ;)

Det var ett oerhört intressant möte. Spännande människa, väldigt öppen och rak. Jag kände mig inte ett dugg stressad eller nervös och kände inte heller såna där saker som "nu pratar jag för mycket eller nu pratar jag om fel saker eller..." Vi kom väldigt långt i samtalet på de nästan fyra timmar vi satt och pratade, vi blev båda helt trötta! 

Det känns som att vi är väldigt lika i mycket, även i utseendet. Och ja, jag tycker att han är attraktiv, men kände inget sånt där jättepirr... Vi ska ses igen och det ser jag fram emot.  
    Va kul

Alltid skönt när man kan sitta o prata obehindrat med någon fritt ur hjärtat utan att det på något sätt blir eller känns konstlat   
  • Isnogood
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-06 00:01:05 följande:
    Ja, också eftersom jag hade bestämt mig innan för att inte vara kameleont och att det faktiskt funkade. Jag klarade det med honom och bara DET är ett jätteplus. Jag kunde till och med prata om det med honom och han sa "ja, men du är dig själv, jag hade märkt det annars" och jag tror på honom.
    Men det är juprecis så det ska vara..!

Jag tycker också att du ska tro på det, många killar märker sådant 
  • Isnogood

Uttråkad...uttråkad och...uttråkad...Sa jag att jag var uttråkad..?

• Isnogood

Niklas2k skrev 2012-01-06 18:42:34 följande:
    Har du tråkigt?
    Jaa...är så totalt OFF så...BLÄÄÄÄäääääää..... ja, typ så.
    starchild81 skrev 2012-01-06 18:51:48 följande:
    Det är bara du själv som kan ändra på det =P {#emotions_dlg.djavulsk} 

"Hm" Så du menar att....jag fritt kan röva i väg den jag intresserar mig av och göra vad jag vill men..? {#emotions_dlg.djavulsk}

Annars så är det ju inte bara JAG....  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!