Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

starchild81 skrev 2012-01-06 20:10:50 följande:
    Men det kanske är det du behöver göra? Bryta gamla mönster......  Skulle kunna bli ett fint inslag i din vardag planera en kidnappning av ngn av dina dejter? Det har jag gjort ^^ Romantisk kidnappning kallade jag det för skratt...... 
    Eh...har inte kommit så långt att jag varit på date med någon av dem jag pratat med hittills... Skäms

Blev singel strax innan jul så jag har inte velat springa in i något.

Nae, får väl se senare i vår, då kanske jag kan kidnappa "min blivande man" (ja, en av karlarna har redan friat ) Drömmer

men till dess så får ja nog nöja mig med att va uttråkad..     
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-06 20:25:10 följande:
    Är jag jättetöntig nu? Jag var ju på dejt igår, en dejt som jag tycker var lyckad. Vi bytte tel nr, men han har inte hört av sig idag. Ja, visst, jag skulle kunna höra av mig, men jag vill att HAN gör det. Är det töntigt? Och brukar man höra av sig dagen efter en dejt? Vi bestämde inget, han sa mer "hör av dig om du känner för att hitta på något". Jag är inte så van vid det här, vet inte om det finns några speciella "regler" som jag då inte känner till...

Jaja.  

Då väntar han nog på att DU ska höra av dig om du e intresserad
  • Isnogood
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-06 20:33:32 följande:
    Fast jag mailade en grej till honom på HP och han har inte kommenterat det. 

Äh, jag krånglar bara till det. Men ok, jag är nog inte tillräckligt intresserad för att ta första steget. Eller är jag rädd för att bli avvisad? Jag vet inte... Får försöka stå ut med mig själv bara.  
    Vet hur det är att fundera så där fram o tillbaka, man kan analysera hur länge som helst, och tro mig...det har jag stundtals gjort... Men, man måste gå på sin egen magkänsla, vad som känns rätt för e själv Annars så är det aldrig lätt att hantera konsekvenserna {#emotions_dlg.flower}
  • Isnogood
    Heidi1 skrev 2012-01-06 22:02:24 följande:

det är det jag gör Oskyldig ska på dejt i veckan om min yngsta dotter blir frisk men det borde hon vara. Hon har feber hela dagen idag

Usch, inte kul när de är sjuka...  Hoppas hon kryar på sig snabbt, jag håller tummarna av båda anledningarna (inte bara för daten alltså)
  • Isnogood
    Boxershorts skrev 2012-01-06 22:07:46 följande:
    Jaha, va gör vi nu då?

Vet inte...Berätta! Tungan ute
  • Isnogood
    Boxershorts skrev 2012-01-06 22:18:36 följande:
    Jag har tråkigt ... kollar på Rocky.
    Hitta på något?! Någon som bor i Stockholm och vill träffas i helgen?
    Själv hamnade jag framför Mumien-återkomsten...

Näpp, du kunde ha sagt till för 17 år sedan...DÅ bodde jag där Drömmer  
  • Isnogood
    Lilly11 skrev 2012-01-06 22:35:31 följande:
    Hur gör man!! Jag börjar bli less på dejtingdjungeln. Där bor bara hyenor och giftormar...

Hur sållar man ut de få guldkorn som borde finnas? Det finns så mycket konstiga människor att jag snart utgår från att alla är konstiga. Vill inte känna så.....=(

Välkommen i klubben...
  • Isnogood
    starchild81 skrev 2012-01-06 22:09:01 följande:
    Aha men sedan får du köra den se till att han får ledigt tors fred o kidnappa han till Venedig på kärlekssemester med gondoler och romantik och SPA..... Kan aldrig gå fel  I KNOW   ^^ Drömmer
    Kanske skulle prova det
  • Isnogood
    Lilly11 skrev 2012-01-06 22:45:45 följande:
    Är det jag som är konstig....eller omvärlden?

Arrangerade äktenskap, det var tider det.

OMVÄRLDEN om du frågar mig

Jag är nämnligen av precis samma åsikt som DIG när det gäller snubbarna där ute   
  • Isnogood
    Boxershorts skrev 2012-01-06 22:49:32 följande:
    För 17 år sedan var inte jag här... otur!

Knivigt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!