• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-09 22:34:07 följande:
    Vet inte om jag vågar
    Har lite svårt för att fråga om barnvakt men vi får se
    Och du tycker att JAG är löjlig som inte vill kleta ut Ben&Jerry-glass på mannen jag ska idka älskog med?!?!

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-02-09 23:03:55 följande:
    ignor funkade nog ganska bra, fick ett nytt sms som jag ignorat där det står: Vill du ha kontakt igen eller?
    Hur menar du att det funkade bra? Du ville ju inte ha kontakt och han hörde av sig ändå...
  • Madida
    Smecker skrev 2012-02-09 23:13:03 följande:
    Jag skall skicka dig en kopia av Susanne Lanefelts Sköna Söndag-DVD.. borde bota knät. Eller få dig att garva så du får ont i andra knät med.
    Så snällt av dig!
  • Madida
    Smecker skrev 2012-02-09 23:32:30 följande:
    Solig Jag kunde skickat Fawlty Towers, men tror du sett den redan..
    I know nooooooothing!
  • Madida
    Smecker skrev 2012-02-09 23:38:52 följande:
    Are you orally men? 
    ">

" target="_blank">

Hahaha!
    Jag ska nog hitta en liten gåva till dig med minsann. Kom att tänka på en t-shit med intressant tryck...
  • Madida

Nej, ni har skrivit alldeles för mycket ikväll Har jag missat nåt viktigt?

• Madida

Tolkar detta som att jag inte måste läsa igenom alla sidor

• Madida
    Heidi1 skrev 2012-02-10 23:30:30 följande:
     finns en länk några sidor bort om en sluten tråd om festen, där man får ansöka att komma in i
    Där tror jag att jag är medlem, men jag fattar inte var jag ska klicka för att komma åt tråden.
  • Madida
    MammasNyaKille skrev 2012-02-10 23:33:25 följande:
    Jag ställer mig frågandes till TS inledning. Själv är jag ensamstående farsa med VV och är mest förbluffad över dagens dating. Jag hänger på HP men det verkar som att det överallt går ungefär 7 killar på 1 tjej. Att man dessutom inte känner för att inledningsvis pyttsa upp bild utan vill hålla saker och ting något spännande och faktiskt se om någon fastnar för en rent intellektuellt verkar dödfött då kille uppenbarligen MÅSTE ha en bild på sig själv direkt annars är det ett big NONO. 

Ledsamt, men om någon känner för att testa på en flirt genom bara tangenterna (inledningsvis) så inboxa för all del :) 
    Jag är TS och nyfiken på vad det är du ställer dig frågande till i min inledning?
  • Madida
    MammasNyaKille skrev 2012-02-10 23:49:16 följande:
    Det jag ställer mig frågandes till är då mer kring situationen som du beskriver :) Dumt ordval kanske men det triggade mig i mitt försök till nätdejting oh framför allt tankar om det.

Menar ingen som helst "disrespect" utan snarare att det gav mig bränsle till tankeställare och vad det egentligen är jag håller på med. Uppenbarligen verkar ju "live-dating" vara bättre för mig :) 
    Jag fattar fortfarande inte vad du menar. Javisst, jag är blond...så du kanske får vara tydligare
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!