• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 01:41:02 följande:
    Borde det vara mycket folk på stan? Glad
    Ja jag var ju ute så då borde ju mer folk ha varit ute bara för den sakens skull!
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 01:48:59 följande:
    Klart, takida var ju där!
    Du fattarCool
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 01:49:42 följande:
    Fast det kan vi iofs diskutera i den låsta tråden {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vad? *nyfiken*
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 01:56:10 följande:
    Vi tar det där istället, folk kan ju bli nyfikna.
    OkidokiSkrattande
  • takida

Smecker verkar vara riktigt på g idagSkrattande
    Så ett litet test här nu då!
    Vad vill jag ha för kille då? 

• takida
    Smecker skrev 2012-04-09 02:28:26 följande:
    Är det jag som skall svara på det?
    Ja varför inte?Skrattande
  • takida

För allas info så bara droppar mailen in nu så här mitt i natten. Tydligen en bra tidpunkt att tillbringa på en dejtingsajtFlört

• takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 02:39:36 följande:
     Haha, ja det fenomenet har jag också märkt. Men lägg märke till karaktären på mejlen också... Flört Men det är klart, kan ju dyka upp gildklimpar även mitt i natten kanske. Gillar iaf att det dimper in mejl till dig. Skrattande
    Haha, ja nivån är väl sådär nuSkrattande men fick ett mail om att idag är min lyckodag!
    En gammal flört tittade in på min sida oxåFlört
    Kanske kan tänkas leda till en liten dejt:)
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-09 02:41:45 följande:
    Visst.

Medium till lång kille (men inte för lång!), manlig, gärna lite grov men ändå välvårdad. Intelligent med rörligt intellekt, allmänbildad och diskuterar gärna utan att det går prestige i det eller att han alltid måste ha rätt. Står för det han tror på, är flexibel och anpassningsbar utom med sina principer. Social, får gärna ha varit utomlands och sett sig omkring. Både ute- och innemänniska, han bör trivas lika bra i skog och mark som i storstan. Det gör inte så mycket vad han jobbar med, så länge han jobbar och tjänar egna pengar. Ett plus om han jobbar med något som han tycker om eller brinner för. Har en charmig personlighet, mjuk inombords med en hård kärna när det gäller saker som han brinner för och tror på. Sexuellt gillar han att experimentera, utan vilda avarter, kan vara både mjuk/följsam och dominant. Gillar lite hårdare tag och behandlar dig inte som en porslinsdocka. Han kan - och gillar - att laga mat, är ordningsam utan att vara pedant, hyggligt händig både med verktygslåda och teknikprylar. Film-, bok- och musiksmak lämnar jag därhän.
    Där satte du huvudet på spiken!
    Shit du e ju braCool
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!