• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag tror att killen jag mailar med är antingen hög på vad vet jag eller så har han helt tappat förståndet! 
    Men ganskaa sött ändå Flört

• takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 13:42:56 följande:
    Takida, nää..killar som är höga eller har tappat förståndet är inte söta Oskyldig
    Hade du sett vad han skriver så hade du hållt med!
    Men i sak håller jag med dig.
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 13:45:55 följande:
    Men han kanske är helt fantastisk  Glad
    Vem vetDrömmer
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:16:45 följande:
    Ni vet att det är en överhängande risk att träffa på psykopater när det börjar röra sig om chefer? :P (Visserligen bara runt 5% eller så) men ändå hehe
    Tur att jag befinner mig i den rätta delen av chefsprocenten då, puh
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:29:40 följande:
    Men ja jag kan lämna tråden igen om det är så att ni tycker det är jobbigt jag är här.
    Men jag lämnar definitivt inte för att en misslyckad småbarns pappa med en mentalitet av en 5 åring får raseriutbrott, Han är precis lika misslyckad som alla andra här- Vi är alla här för vi inte lyckats hitta kärleken. 
    Ingen av oss här är misslyckade! Vi skriver här för att stötta varandra i nätdejting djungeln. 
    Och jag har hittat kärleken flera och kommer göra det igen{#emotions_dlg.flower}
  • takida

Bara så ni vet så har jag en rebound dejt på g, ingen mening med att ligga på latsidanFlört

• takida
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:38:42 följande:
    Några här inne är bittra iallafall och tål inte att dom dragit nitlotter i livetslotteri. Jag har aldrig undanhållit att det gått dåligt som helvete för mig i kärleken. Jag vet dessutom att dom flesta här inne har råkat ut för samma sak jag har ingen anledning att försöka sätta mig över någon då. Jag kan och vill inte heller för den delen. 

----

Och tydligen är det någon som fattar extremt trögt att jag fullkomligt skiter i han och hans liv.
    Jag har ett tioårigt förhållande bakom mig och ett par korta romanser. Jag ångrar inte för en sekund att jag valde att dela så många år med honom och är definitivt inte bitter. Allt man gör formar en och man väljer själv att dra lärdom av det förflutna, och att våga igen{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-10 15:38:13 följande:
    Nu känner jag igen dig!
    She is back!Cool
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-10 15:43:24 följande:
    Nu tänker jag inflika hhär att man kan ju mäta det mesta, precis som jag var tre i norden i min sport förra året (av tre som gick i mål) så är det ju inte mindre sant att jag är tredje bäst

Standardiserade tester som går ut på att mäta intelligens är ju just till för att kunna mäta det relativt andra, jag ligger på en intelligenskvot som är högre än 98% av befolkningens enligt de testerna, men se på mig jag kanske inte är så jävla smart för det alltid. Men man ska inte klanka på testerna, de är ju till för att mäta och jämföra med, resultaten alltså  

Såååå. Nu fick jag ur mig det  Bara för att jag ska vara lite nyanserad här nu  
    Jag är en typsik medelmåtta enligt såna tester. 
    Men jag tycker att jag är svinsmart, det måste ju räknas det medDrömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!