bellis79 skrev 2012-01-07 10:11:05 följande:
Behöver råd av er kloka:
Kan man säga så här: Att man förstår att X har mycket nu att han inte är sig själv och att han också vet att det går ut över mig ex men att jag känner att jag inte orkar vara den som hela tiden försöker vara go o gullig, säga att jag tycker om X och att jag tänker o saknar honom. Att han måste försöka visa det lite mer och att det får mig o tvivla. Att jag inte vill göra det bara efter snart 4 månader . Att jag vet att allt runtomkring honom inte alls har med mig o göra men nu pratar jag oss. Att självklart så ska han ej känna ng press på sig att ösa ut saker nu men att han gärna för tänka på det för det gör mig lessen o att det bara kommer sluta med att jag inte säger ng mer heller o då kommer det bli riktigt trist..
Säger jag att jag tycker om honom så fick jag svaret på nyår, vad bra att du gör det.. öhhh
Eller är man för på o jagar på honom? Vet som sagt att det som händer inte alls har med mig o göra o har försökt tassa lite på tå.. Han blev ju tagen på sägen då jag sa härromdagen att jag undrade om han ville fortsätta ses o det ville han..
Vill ej vara den som är jobbig men jag blir ju lessen även om det ej har o göra med mig o även om han säger att han tyvärr ej kommer riktigt vara sig själv ett tag så måste han ju tänka lite på oss också hur han beteer sig o vill ju ej tvinga honom o säga saker heller..
sånt är inte lätt. jobbigt när den andre mår dåligt och det går ut över en. känner igen det lite. så nu ska jag dejta igen. Få se sen när han hör av sig om han nu gör det hur man känner då. men jag orkar inte lägga energi på han nu när han inte vill att jag ska höra av mig utan han ska höra av sig till mig för han behöver lugn och ro omkring sig. Synd för han att han missar en trevlig och go tjej som mig