FredrikA80 skrev 2012-05-15 21:27:14 följande:
Och du attackerar då hur en person ser ut tex? Fast du själv använder en fake bild?
Du attackerar personer som är fega och inte vågar visa sig själva, Titta tillbaka en 1500 sidor eller så och se hur Smecker gick på MHB; Jag blev uppriktigt förbannad och jag blir förbannad när folk är så fega svin som beter sig på det sättet.
Uppenbarligen delar inte alla min uppfattning om det utan tycker att det är coolt att någon säger vad denne tycker. För mig har inte en lärare som inte framgår med gott exempel någon kredibilitet bara så enkelt är det.
Och jag har inga problem att attackera med mitt eget namn eller i egen person, Jag gör det alltid- På fritid och på jobbet. Och personligen respekterar jag personer som gör det långt högre än personer som slickar röv och är inställsamma även om personerna ifråga inte har samma åsikter som jag. För då vet jag iallafall var jag har personen och jag vet också att det är en person man kan lita på. Ingen vill medvetet bli sammankopplad med lögner.
Det gäller ju också att se vad som är skrivet på allvar och vad som är skrivet med ironisk ton.
Jag har inget behov av att läsa tillbaka, jag vet vad jag tycker helt enkelt och jag upplever inte Smecker alls på samma sätt som du.