Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fler som drömmer konstigt?! Min natt var helvetisk!

• FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-21 08:57:47 följande:
    Åh fy Fjärilsvinge!  Jag önskar ingen en dålig sömn ,för det ,om nåt tar verkligen ner en.Jag har inte sovit en hel natt på snart ett år...När jag väl sover är det som sagt en hel del som händer...Gråter
    Hjärta Har så mycket som spökar med min sömn. Att ha bränt ut sig två gånger hjälper inte till liksom...

Kom dock fram till några insikter i natt, i sömnen, och är glad för det iaf....
  • FjärilVingad73

Legacy: nu om inte förr är det dag att du koncentrerar dig på DIG. J tar ifrån dig den energi du behöver för att bearbeta din sorg. Han ger inget, han bara tar.

Ledsen att vara så rak, men så känner jag.

Och du känner ju mer och mer själv att det är läge att göra nåt åt saken. Det suger säkert, känns orättvist, och du vill säkert hålla fast vid de bra sakerna du upplevt med honom, men låt inte de bra stunderna få dig att blunda för det som är dåligt i er relation.

Känslor är skumma. Jag kan ibland komma på mig att sakna kramarna i vintras med det där x-puckot... Sen kommer jag på mig själv och tänker att va FAN, han var en kontrollerande och svartsjuk jävel som höll på att dra ner mig totalt. De bra stunderna var bra, men absolut inte värt att stå ut med de andra sakerna.

• FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-21 20:52:31 följande:
    Nu har vi skiljt oss Gråter

Beklagar gumman! {#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73

Mörning!

Har bytt telefonnummer med en kille från HP... vi har mejlat fram o tillbaka några veckor. Glad

• FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-22 08:25:34 följande:
    Har ni pratat?
    Nej, inte än. Jag har lite telefonissues, blir jäkligt blyg när det ska till att pratas i telefon... Skäms
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-22 08:35:47 följande:
    Ok..tycker det är ganska lämpligt för då ser man ju inte varann  DrömmerSpännande med rösten oxå.Man hör ju på en gång om personen är en avslappnad typ eller spänd..Om det finns värme i den, låter trygg osv...pigg eller mer lugn av sig...

Undra vad killar tycker om röster i telefon?
    Vi ska nog pratas vid... snart... Iaf innan vi träffas, om det nu går så långt. Men han verkar trevlig på mejlen iaf, så det verkar ju lovande.
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-22 08:47:24 följande:
    Ja hoppas det blir bra;)  Bor han i närheten? Nu ska jag iväg på jobbet .........
    Norr om stan, men samma pendeltågslinje iaf...

Ha en toppendag, vännen! Solig
  • FjärilVingad73
    ulfsas skrev 2012-05-22 09:25:27 följande:
    Lycka till. Trodde inte att du var en blyg lite viol ;)
    Tack! Solig
    Jo, jag är egentligen det. Försöker jobba med det dock...
  • FjärilVingad73

Haha, vad roliga ni är! Solig

Vågar inte ringa nån ju..........  Och måste arbeta på att ens våga svara en kille...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!