Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:19:53 följande:
    Fast jag får väl erkänna att även om jag inte behöver längd/vikt och massa andra fakta, så vill jag gärna läsa några rader skrivna av personen....
    så känner inte jag, jag tittar mest på bilderna och om de tilltalar mig mailar jag o då får man ju en uppfattning om personen i fråga. 
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 19:42:15 följande:
    Tack h, Färsking och ulfsas!
    Det vart en trevlig dejt med lunch promenad och fika. Allt väl och en andra dejt håller på att planeras Glad

Men... när jag kom hem i kväll så ringde telefonen, då ringer en kille jag haft lite mailkontakt med men inte träffat, vi har pratat om att prata i telefon men det har inte blivit av. Men så då ikväll så ringer han och låter trevlig och undrar om vi ska träffas nåt.... ojojoj... vad göra nu?
    Frågar som jag vet fler har frågat tidigare... kan man dejta två samtidigt eller måste jag tacka nej till nån av dem? Förvånad 
    När det är så tidigt o inte lovat nån någonting tycker jag nog att man kan det, men det är svårt d där..
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-03 22:37:14 följande:
    Ingen fara. Jag har sett hur hon ser ut redan innan så den sidan lär jag inte bli förvånad över.
    Glädje58 skrev 2011-11-03 22:14:52 följande:
    Åh nej, är det nu sex på gång igen...
    Hoppas inte. Någon gång skall man väl pricka rätt?
    du måste vara enda mannen som hoppas, hoppas att det inte leder till sex... Men om du nu inte vill att det ska leda till sex, förstår jag inte inställningen vi får se hur det blir efter en flaska vin...? Är det en del av testet att se om hon kan hålla på sig i berusat tillstånd? Sen tror jag faktiskt att om du håller dig på din kant så lär hon inte kasta sig över dig!
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-03 23:01:58 följande:
    Typ en höst bild vid ett träd med vackra färger på löven då Glad Ska man ha mycket eller lite kläder på sig?
    killar i bar överkropp går bort.... så påklätt är mitt tips!
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-03 23:04:43 följande:
    Problemet som jag ser det är att jag blir generellt väldigt bra på bild, varför det känns lite jobbigt att lägga upp bild. Sen är man lixom lite mer grå daskig på riktigt. 
    jag är tvärtom, ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Jag o kameror är inte de bästa vänner direkt..
  • Anonym (jobbigt)

buy the way, var bor alla ni singular i tråden?

• Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-04 17:51:13 följande:
    Hahaha blev banken Tungan ute
    Var inne på banken ett ärende idag och fick syn på en riktig snygging och kom på att jag träffat henne vid något frukost möte för några år sedan, så det var bara att glida fram och presentera sig Cool Hon var grymt foxy så det bara slank ur komplimanger (nästan pinsamt när jag inte kunde håll det inne). Jag tyckte vi kunde ta en kaffe direkt vilket hon var med på Skrattande  Behövde inte ens komma med någon dum ursäkt om att prata affärer. Blev hur trevlig fika som helst och hon verkade tycka det med. Blev lite snack om vägskäl i livet och sen ramlade det in på hormoner och rätt som det var skulle hon visa sina ben för mig. Det tråkiga är att jag fattar att vi inte passar ihop, hon är värsta heta kvinnan med senaste mode kläderna och jag värsta bohemen i jämförelse Rynkar på näsan
    Döm inte ut dig själv, det är väl inte kläderna man faller för heller!
  • Anonym (jobbigt)

sitter här ensam i mörkret då strömmen lagt av... tur datorn är full laddad iaf;)
    nån som vill underhålla mig? 

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 20:29:31 följande:
    också ofantligt uttråkad! Det är det värsta med att bo själv...när barnen lagt sig så är det sååå ensamt! jag är ingen tv-tittare..tycker det är trist så jag hamnar vid datorn. verkar dock ofantligt dött på alla dejtingsidor nu :-/ i alla fall för mig...
    samma här, det enda jag kollar på tv är i stort sett barnprogram, så blir att man häckar framför datorn...
    Hade ju vart trevligt att ha någon att umgås med på kvällarna..
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 20:41:50 följande:
    mm o nu kan jag inte ens logga in på fb för jag har bestämt mig för att visa mitt x att jag inte tänker prata med honom när det passar honom...ja jag skulle kunna ta bort honom men i dagsläget är inte det aktuellt av olika anledningar
    tur det finns FL istället då;) men kan du inte bara ignorera honom istället då, svårt jag vet...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!