Anonym (Bored) skrev 2011-11-07 15:48:16 följande:
Men jag kan ju inte vara "ärlig" mot kvinnorna ty då är de inte ärliga mot mig utan håller tillbaka sex på grund av mig och inte utifrån deras egna önskan att hålla tillbaka. Men du tycker kanske det är bättre att jag öppet lägger över skulden på dem att förhållandet aldrig blev av? Jag är hellre ett svin i deras ögon än att de känner sig som slampor...
Anonym skrev 2011-11-07 14:32:12 följande:
Har inte skrivit i den här tråden tidigare men har läst en del och det har varit spännande att följa era diskussion och hur det gått för er!

Men ärligt, nu är jag bored av Bored. Han förstör ju hela tråden, inga kul dialoger om dejter och hur det gått längre..! *GÄSP* Bored, gå och var uttråkad någon annan stans!
Men läs inte vad jag skriver då? Skriv något själv som är intressant istället för att attackera mig.Som jag skrev till den andra anonyma nyss, skriv något själv istället då.
Jodå, jag har både takt och finess om jag så önskar men jag tycker det är väldigt konstigt att det, på detta offentliga forum, bara skall få finnas folk som skriver om sådant du tycker om. Jag tycker att jag skrivit precis i trådens anda fast ur mitt perspektiv. Har du, för övrigt, sett mig attackera någon av er andra eller haft negativa åsikter om hur ni sköter er dejting eller vilka kriterier ni har?
du har helt rätt i att detta är ett öppet forum o alla har rätt till sina åsikter i sina känslor, så även du. Men samtidigt måste du ju förstå att många blir upprörda över vad du skriver då du är enligt vad du själv beskriver precis en sån man som gör dejtingträsket till just ett träsk. Du charmar kvinnorna till sex o sen hör du inte av dig, vilket för många av oss är den värsta sorten.. Ett tack men nej tack är inte mycket begärt. Men nån gång lär även du som alla vi andra hitta kärleken.