Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

nu123 skrev 2012-05-31 22:33:08 följande:
    På Södermalm har de Lagavulin inlåst i ett speciellt skåp. Enligt vakten beror det på "stadsdelen". Wtf...? Flört
    Tur det finns google... Whiskey tydligen :P
     Men det där lät ju udda, eller?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-01 10:17:40 följande:
    Är nog mer hon som skaffat mig. Eller vi varandra. Svårt att avgöra, faktiskt.

Kul! Grattis!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-01 12:56:24 följande:

X skall, om man har barn ihop, vara som syskon. Ibland bråkar man, ibland hatar man, men för det mesta kommer man väldigt bra överens.
  • Cocacola

Lemonina: Dagen kanske blir ett avslut på både plugg och så släppa tankarna på exet? Stor kram till dig och grattis till dina avslutade studier!

Fjäril: Blir glad av att läsa dina inlägg, klart ni hinner ses nån gång iaf. Allt går om man vill.  

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-01 18:17:52 följande:

Verkar ju som att jag blir hemma ett tag, då kan jag kanske smyga iväg till Solna och luncha med honom då och då... Glad
  • Cocacola

Vad gör alla? Helt dött i tråden ju!

Fröken otålig här muttrar ilsket över nätdejtande och vill helt enkelt bara hitta rätt. Utan att haka upp mig på små detaljer som flyttar hit och dit.   Obestämd

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-01 20:05:57 följande:
    Jag har en vän på besök, hon ska ut och festa ikväll. Själv ska jag lägga mig tidigt för jag ska med ett tåg tidigt i morgon bitti.

Hittar rätt gör man, förr eller senare! {#emotions_dlg.flower}

Alltid trevligt med besök av en vän.  

Det tror jag absolut.  Kommer ju dessutom att träffa en hel del nya bekantskaper i och med studierna men ändå. Det hjälper inte just NU! xD   
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-01 21:37:22 följande:
    Smecker: så du har hittat en brud!:) Nice! Antar att bi inte får några detaljer om när, var, hur?

Det antog jag också, så jag frågade inte ens. Men man kan ju alltid hoppas! Skrattande
  • Cocacola

Det är få personer jag skulle ringa mitt i natten, och inte utan en jävligt bra anledning. Men det lät ju som att hon verkligen mådde dåligt utan sin medicin och att du kolla om det fanna kvar hos dig är i mina ögon helt ok, om det faktiskt funnits en möjlighet att du haft det. Däremot har ju fjärilen en poäng i att hon borde sett till att ha det hemma, men ingen är fullkomlig.

Ditt andra inlägg däremot, är en helt annan femma...  Det verkar inte helt sunt - och är kanske något ni borde snacka om? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!