Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-02 22:33:21 följande:
    Jag vet inte? Staket med bra strömstyrka och skaffa produktionsplatsnummer, anmäla roligt stuff till jordbruksverket samt att fylla i journalen dårå. Annars så är det väl bara att köra.

Inte jag heller! Skrattande Men jag tror jag skippar biten att få staket på plats, fylla i en massa papper, skaffa djur osv. Flyttar ju för 17 om 2,5 månad... Men bara att köra, hmm.. nja... Det ska ju kopplas ihop grejer och trixas och jag har allvarligt talat inte en susning om hur man gör. Vilket är en smula pinsamt när jag faktiskt gått transport men den lilla detaljen kan vi ju glömma. Dessutom har jag bara gamla grejer och har bara lärt mig köra nya. Undrar verkligen hur jag tänkte där, och varför ingen hindrade mig... Jag är inte teknisk för 5 öre.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 22:42:39 följande:
    Du köper antagligen en bärbar och då kan det stå på kartongen eller så kollar man bara upp vad den har på nätet sen när man behöver.
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-02 22:27:01 följande:
    Om jag skulle fylla lammkött med berusningsdrycker och sedan utföra sexuella handlingar med dem ??
    Hmmm..har inte testat det ngn gång,låter spännande ju!  Men nu Niklas ligger du vääldigt bra till här,Koomsi...Tungan ute

Spännande, hmm... Håller inte med dig där. Fast vad vet jag, har inte heller testat. :P
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 22:48:42 följande:
    Äh, det där löser sig.

Du får skaffa sen när du är klar med flyttandet... eller hitta någon som redan har. Skitsmart!

Ja, det gör väl det. Svårare att ta rätt på om det får stå en säsong bara. Men egentligen kulle allt må bra av att plöjas en vända så då kan det ju kvitta tills dess. Säger vi iaf. :P

Ja, kanske det. Undrar vem det skulle kunna vara? Drömmer 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-02 22:54:20 följande:
    Jag skämtar ju...........Nä nog vill jag att han ska va me på noterna allt.

Jag vet! Tur det... :P Men det finns för all del folk till allt, men jag yror inget sånt om dig iaf.
    målar havet blått skrev 2012-06-02 22:52:01 följande:
    Nä nu går jag och katten i säng och läser hemskboken,usch blir lite mörkrädd av den...........men ha en god natt alla  Kyss

Låter läskigt God natt!
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-02 22:56:23 följande:
    hmm.. Cool

Flört
    Niklas2k skrev 2012-06-02 22:55:29 följande:
    Mig behöver man inte supa ner. Det går nog bra ändå.

Hehe...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-02 23:05:46 följande:
    Madida: ung: ja, för ung: nej
    Kör hårt!

Instämmer!
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-03 00:25:45 följande:
    Gott! Då tycker jag att vi gifter oss!

Om du ska gifta dig med Ernst Hugo så tycker jag inte att du ska dejta 25-åringen Tungan ute Nån måtta får det vara...
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-03 01:37:45 följande:

Äsch, han skämtade ju bara bort mitt frieri. Så jag sa ja till 25-åringen

Synd för honom. Tur för 25-åringen! Skrattande
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-03 11:13:05 följande:
    Jaha,ny dag..Inget regn...Underbart!..Blir nog 1 mila spåret idag ..

Niklas är min pöjk! Cocacola han får du inte ta, bara för att du kan...Flört 
    " target="_blank">

Solig Ingen sol här men den kanske kommer? I så fall ska jag kanske gå min milrunda, rensa skallen lite...

Haha, du tror att jag kan det?  Det tror inte jag... Underbar låt dock!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!