Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2012-01-05 17:48:41 följande:
    Nu har jag två killar jag är lite intresserad av hmm
    De har båda olika kvaliteter...dock är det nog den ena som leder än så länge...men jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ska dejta nån eller om jag ska vara singel?? Svårt som fan!
    Gå på dejt med båda säger jag! En dejt behöver inte ta mer än en timme av ditt liv. Man måste chansa lite....det ska jag göra..
    Smecker skrev 2012-01-05 18:03:06 följande:
    Helst samtidigt. Enklare att jämföra dem då.
    Det hade jag tyckt var skitbekvämt! Och inser jag att det inte kan bli nåt seriöst med nån av dom med båda är attraktiva så...
    Ja, perfekt helt enkelt!
    Isnogood skrev 2012-01-05 18:12:30 följande:
    Du får nog ta dig till Netlog o hämta honom

RacerBuck Pate Mustajärvi 25 år - kille - Sverige

Vassego
    Men ååhh, wow! Tack! Jag ska nog få ordning på det hela..
    Isnogood skrev 2012-01-05 18:47:28 följande:
    Både ja o nej...mest nej faktiskt... Träffa människor, spela, mm mm mm mm
    Visste inte heller vad Netlog var
    uniMog skrev 2012-01-05 19:37:14 följande:
    Vanilla, mitt lammkött är sju år yngre och jag är fasligt nöjd med honom ;)
    Det gillar jag att läsa. Jag har alltid fallit för de födda runt 73-76 (jag själv är 81'a) och unga killar har nästan skrämt mig. 2011 blev året då jag provade att träffa någon yngre. Jag har ännu aldrig haft en seriös relation med en yngre man, men jag har provat dom Och 2012 blir kanske året då jag vågar mig på nåt seriöst..
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-06 13:21:45 följande:
    Hej alla dejtare, jag behöver hjälp.
    Har skrivit här innan då jag dejtar en kille som jag inte riktigt vet vart jag har.
    Vi har träffats ett tag nu och träffas ca 3 gånger i veckan, tyvärr blir det oftas kvällar och nätter då vi båda har konstiga jobb.
    Men så idag hade vi bestämt att vi skulle träffas nu på dagen och jag hade tänkt passa på att fråga var vi stod och vart vi var på väg. 
    Igår kväll ringde han och frågade om han kunde få komma förbi, han hade blivit ledig på jobb och tänkte att han kunde sova här så kunde vi ha sovmorgon tillsammans.

Det lät mysigt tyckte jag så han kom och sov över, men så i morse direkt efter han vaknat (och morgon sex) så gick han.
    När jag frågade om vi inte skulle käka frukost så hade han plötsligt bråttom hem.
    Så om jag var osäker innan så fattar jag ju nu att han bara ville knulla, men fy fan vad sunkig jag kände mig när han bara gick.
    Precis som att jag inte ens dög till att käka frukost med.
    Okej till mitt problem, jag vet att han kommer skicka ett sms sen där han är gullig som vanligt och jag skulle så gärna velat skriva hur "ledsen" jag blev när han bara stack efter sex.
    Men vi har ju inte haft något prat eller så, så det känns lite löjligt att bli sur över det när vi faktiskt inte haft någon diskussion om vad vi är.

Förlåt för otroligt långt, men vad tycker ni?
    Kan jag skriva något sms sen eller vad fan gör man?
    Jag vill ändå få fram att jag kände mig som en jäkla madrass. 
    Klart att du kan säga vad du kände oavsett. Det gör du väl inte utifrån vad han eventuellt säger?  Sen kan man ju välja att formulera sig på olika sätt.
    Det första som förvånar mig är att ni hade bestämt att ses idag på dagen? Då hade jag nog undrat varför han bara drog om ni nu hade planerat att hitta på nåt idag.

Nej jag tycker DU kan höra av dig och säga vad DU tycker/känner. Och jag tycker du ska skippa sms, ring istället
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-06 13:30:22 följande:
    Men vad tusan ska jag säga.
    "Du jag vet att vi inte haft någon diskussion om vi är kk eller något mer, men alltså det kändes inte bra när du bara gick i morse"

Jag vill liksom formulera mig bra men vet inte vad jag ska säga, jag vill få fram det på ett sätt så att han förstår att jag blev sårad men jag vill ändå inte att han ska tro att jag trodde vi var tillsammans för det förstod jag ju nästan att vi inte var.
    :(
    Varför är det viktigt att få fram det på ett sätt så att han förstår men samtidigt inte tror att du trodde att ni var tillsammans?

Kan du inte bara skriva att det inte kändes bra att han bara drog imorse och på så sätt öppna för en diskussion?!
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-06 13:40:58 följande:
    Du har helt rätt!
    Jag har ingen aning om varför det var så viktigt, tack för den ögonöppnaren :) 
    Det var så lite så

Lycka till!

Nu slår jag nog rekordet över charmigast mail! Detta fick jag nyss:

Hej
    Jag är en impotent man som undrar om jag får ge dig fotmassage?

Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-01-06 14:17:05 följande:
    100 kr på att han inte alls är impotent och att du "råkar" bota hans impotens... höhö. Gammalt trick det där.
    Jag brukar fejka att jag är bög för att få ligga!
    Hade någon varit bög hade jag släppt det direkt. Hade aldrig väckts en lust att försöka "omvända" honom, det tycker jag mest låter korkat
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!