Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ooooorkar inte läsa ikapp allt jag missat. Nån får göra en sammanfattning om det dykt upp nåt viktigt

Heidi1 skrev 2012-01-09 18:56:25 följande:
    har du läst om den 17 mars?
    Javisst har jag gjort det. Såg att jag jobbar den helgen men har massa semester att ta ut så det ska inte vara några problem alls
    Smecker skrev 2012-01-09 19:01:48 följande:
    takida vill åka skidor, starchild skall skjuta huset sönder och samman, alt klä det i kilt för att spara energi, MammaHeidi har varit på myspyslunchdejt som tydligen funkade bra även om hon fortfarande hade trosorna på efter dejten, Leonora har inte hittat någon lämplig kandidat till MammaHeidi än, s07 vill fortfarande leka lekar med mallar och skit, NatalieH hejar på som vanligt.

That's about it.. 
    booYah din lille godisbit! Fint med en sammanfattning

Men jag sa....om det hänt nåt viktigt
    Smecker skrev 2012-01-09 19:06:14 följande:
    Lägg in tidigt om semester
    Ska lägga in om semester så fort jag kommer tillbaka från denna
    Smecker skrev 2012-01-09 19:08:04 följande:
    Jaha.. umm.. min mössa fattade eld virtuellt.
    Ta kepsen istället...mycket hetare! Gärna sån med genomskinlig plastskärm som du viker upp helt...
    Smecker skrev 2012-01-09 19:12:08 följande:
    Det är ingen riktig semester ju :-P
    Vad snackar du nu om? Vad är ingen riktig semester?
    Smecker skrev 2012-01-09 19:24:08 följande:
    Du åker ju ingenstans
    Jag vet inte hur det funkar där uppe i Lappland men här kan vi ha semester och vara hemma
    Och jag har ingenstans att åka
    Anonym (ny) skrev 2012-01-09 19:22:24 följande:
    jag menade inte att det skulle vara ett problem. är mer intresserad av hur det kom sig...just att det bara var så att man "gillar" det eller om det faktiskt var känslor som gjorde att man hamnade där.
    Hamnar i säng gör man väl för att man blir kåt?
    Jag har också hamnat i säng flera gånger på första dejten. Alla gånger har det berott på att han just gjort mig kåt  och det har känts rätt

Det är konstaterat, men kan inte vara ifrån tråden. Det skriv för mycket. Jag hinner inte med

Heidi1 skrev 2012-01-11 18:02:22 följande:
    så nu har man nycklarna till lägenheten så då kan man börja flytta lite imorgon :-:
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!