-
Nu är jag iofs helt galet svag för fotmassage. Jag älskar det! Men inte av en en okänd kille som dessutom blir kåt av det. Charmigt var det iafAnonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-06 14:13:42 följande:Haha thats a keeper.
-
Härligt att höra att det fortfarande känns så braAnonym (Mia) skrev 2012-01-06 15:01:02 följande:Rapport från "andra sidan". Två månadader imorgon och fortfarande helt himlastormande.
Hade någon sagt till mig för två månader sen att jag skulle sitta här i köket och skriva i tråden när världens mest underbare man står och kokar sitt kaffe i samma kök så hade jag skakat på hvudet åt den dåliga och falska utspådda profetian. Jag kände mig helt "körd" på marknaden. Räknade med att jag redan hunnit träffa alla potentiella kandidater och den sorgliga sanningen var att ingen ville ha mig.
Rätt tid och rätt plats. Inga funderingar eller kanske. Inga spel eller velanden. Allt bara fungerade från första sekund på första dejten. (Och den hade vi redan två dagar efter första mailet.)
Klyschigt värre - men plötsligt så händer det.
Det kommer att hända er också det är jag övertygad om - även om ni kanske inte tror mig alla gånger.
Njut! Och all lycka till!
-
Nu drar jag iväg på lite tjejkväll

Önskar er alla en mysig/skön/härlig/trevlig/kul kväll
-
Jag har sagt det innan och jag säger det igen - det ska vara mer roligt än jobbigt att vara med någon. Ni kanske är rätt för varandra men tidpunkten är helt fel?bellis79 skrev 2012-01-07 10:11:05 följande:Behöver råd av er kloka:
Kan man säga så här: Att man förstår att X har mycket nu att han inte är sig själv och att han också vet att det går ut över mig ex men att jag känner att jag inte orkar vara den som hela tiden försöker vara go o gullig, säga att jag tycker om X och att jag tänker o saknar honom. Att han måste försöka visa det lite mer och att det får mig o tvivla. Att jag inte vill göra det bara efter snart 4 månader . Att jag vet att allt runtomkring honom inte alls har med mig o göra men nu pratar jag oss. Att självklart så ska han ej känna ng press på sig att ösa ut saker nu men att han gärna för tänka på det för det gör mig lessen o att det bara kommer sluta med att jag inte säger ng mer heller o då kommer det bli riktigt trist..
Säger jag att jag tycker om honom så fick jag svaret på nyår, vad bra att du gör det.. öhhh
Eller är man för på o jagar på honom? Vet som sagt att det som händer inte alls har med mig o göra o har försökt tassa lite på tå.. Han blev ju tagen på sägen då jag sa härromdagen att jag undrade om han ville fortsätta ses o det ville han..
Vill ej vara den som är jobbig men jag blir ju lessen även om det ej har o göra med mig o även om han säger att han tyvärr ej kommer riktigt vara sig själv ett tag så måste han ju tänka lite på oss också hur han beteer sig o vill ju ej tvinga honom o säga saker heller..
Har man levt med någon i flera år och denne blir dålig (deprimerad eller nåt) så är det en annan sak och, iaf för min del, större chens att man stannar och försöker "rida ut stormen" med den man älskar.
Men ni har "bara" setts ett tag och han är inte ditt ansvar (det hade han inte varit om ni varit tillsammans i 10 år heller).
Det tar för mycket energi av dig! Han ska ju tillföra enegri, minst lika mycket som han tar.
Ska det verkligen vara så att du har saker du behöver säga men hela tiden är rädd för hur HAN ska tolka det och känna? DU känner ju det du känner oavsett och du behöver få det ur dig!
Ja, det är bara mina tankar...
-
Jag med! Därför jag aldrig raggar när jag är ute. Betalar jag 100kr i inträde så tänker fan inte jag bli dissadIsnogood skrev 2012-01-07 11:24:35 följande:Bra fråga...
Själv e jag för snål, vill inte betala för att bli dissad / få idioter i inboxen, så jag håller till där det är garanterat gratis att få dessa
-
*torkar dregel från hakan*Smecker skrev 2012-01-07 11:30:48 följande:Äsch, ha inte så förutfattade meningar. Inte hans fel att en civilklädd polis råkade springa in i hans näve
Fast kanske Hopplös vill ha honom? Han är drygt 195 cm och byggd som en stridsvagn
195cm stridsvagn sa du?! -
Jamenvisst! Egentid är viktigt för migSmecker skrev 2012-01-07 11:47:09 följande:Jajamen. Fast du står ut med att han åker in emellanåt? Jäkla trubbelmagnet till karl.. :P
-
Nejdå...en kåkfarare med 4 ungar skulle passa mig perfekt! Och min pappa skulle bli såååå glad.Smecker skrev 2012-01-07 12:01:02 följande:Bra. Han är tyvärr inte flyttbar, hans 4 barn bor här, men det är väl inga problem för dig?
4 ungar är ju bra, då har jag iaf lite att hitta på de tider han sitter inne. -
Oljebrottning gillar jag. Bra om huden är torr också!Smecker skrev 2012-01-07 12:11:01 följande:Jag misstänkte det. Men eftersom jag pimpade ut honom till MammaHeidi först så har hon första tjing. Eller så kan ni slåss om det, oljebrottning är kul att titta på. Har jag hört
Eller har du nån annan till mig?! -
Äsch! Det måste ju finnas ett mellanting. Du vill bara inte hjälpa mig..Smecker skrev 2012-01-07 12:14:16 följande:Nej de andra är dvärgar som jag. Sorry..
Och dvärg betvivlar jag att du är.