Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Fler som drömmer konstigt?! Min natt var helvetisk!
Fler som drömmer konstigt?! Min natt var helvetisk!

Har så mycket som spökar med min sömn. Att ha bränt ut sig två gånger hjälper inte till liksom... Legacy: nu om inte förr är det dag att du koncentrerar dig på DIG. J tar ifrån dig den energi du behöver för att bearbeta din sorg. Han ger inget, han bara tar.
Ledsen att vara så rak, men så känner jag.
Och du känner ju mer och mer själv att det är läge att göra nåt åt saken. Det suger säkert, känns orättvist, och du vill säkert hålla fast vid de bra sakerna du upplevt med honom, men låt inte de bra stunderna få dig att blunda för det som är dåligt i er relation.
Känslor är skumma. Jag kan ibland komma på mig att sakna kramarna i vintras med det där x-puckot... Sen kommer jag på mig själv och tänker att va FAN, han var en kontrollerande och svartsjuk jävel som höll på att dra ner mig totalt. De bra stunderna var bra, men absolut inte värt att stå ut med de andra sakerna.

Mörning!
Har bytt telefonnummer med en kille från HP... vi har mejlat fram o tillbaka några veckor. 
Spännande med rösten oxå.Man hör ju på en gång om personen är en avslappnad typ eller spänd..Om det finns värme i den, låter trygg osv...pigg eller mer lugn av sig...

Haha, vad roliga ni är! 
Vågar inte ringa nån ju.......... Och måste arbeta på att ens våga svara en kille...