Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-15 21:02:20 följande:
    Problemet med Smecker är att han inte lever som han lär.
    Hur vet du det?
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:06:24 följande:
    Bra gjort! Glad Kul med en date för dig. Ja den andra frågan kan jag tyvärr inte svara på om du vill ha en mysig kille eller bad boy. Men kan han inte vara allt i ett då?
    Vi får väl se hurdan han är IRL...
  • FjärilVingad73
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 21:12:05 följande:
    Behöver man vara raketforskare för att inse att en person som gapar som fan om att folk är anonyma i en tråd, Varken använder sitt riktiga namn eller sin riktiga bild som profilbild inte lever som han lär?
    En person som gapar på andra att dom är fega gömmer sig bakom pseudonymer och låtsas bilder.

Iövrigt vet jag inte, Han kanske är en djävel på att trycka upp tjejer mot väggen och sätta på dom- Det rör mig inte överhuvudtaget men detta är något som i iallafall i mina ögon (Eftersom jag själv går under äkta uppgifter med äkta bilder osv.) inte rimmar med att vara så tuff och cool som man vill framstå.
    De flesta av oss är ju här under fejkat namn och med fejkad bild.... Jag har ingen lust att outa mig här hur som helst, och det har inget att göra med att jag inte vågar stå för det jag skriver här.
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-15 21:18:24 följande:
    Va, är inte du en fjäril? Förvånad
    Oj, fan, hade jag glömt att säga det till dig? Cool
  • FjärilVingad73
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 21:19:37 följande:
    Nej men du har väl heller tillskillnad från andra inte attackerat och gått på folk som postat anonymt som en blodhund för att dom är fega djävlar och att "anonyma postare" borde bli förbjudna på forumet.

Jag anser iallafall att det är dubbelmoral, Jag personligen har inget att dölja så mig gör det skitsamma om jag blir "outad". Jag är den jag är och stör sig någon på det är det dennes problem, Man har ingen anledning att låtsas vara någon annan eller så för det. Förr eller senare kommer sanningen fram iallafall. 
    Tjaa... jag har inte känt behovet att attackera här på FL, men jag har gjort det på andra forum... Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-15 21:20:25 följande:
    Missat det tydligen Skäms
    Skärpning, Glädjen! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:24:36 följande:
    Ja det måste man annars glider livet bara förbi och inget händer.

Nja det går inte jätte bra på jobbfronten. Ringde manpower igen för någon vecka sedan och de skulle höra av sig säger de. Men jag vet inte. Men jag söker det som finns. Någonting ska jag väl lyckas hitta snart hoppas jag. Men det är ett orosmoment just nu.
    Vad vill du arbeta med?
  • FjärilVingad73
    FredrikA80 skrev 2012-05-15 21:27:14 följande:
    Och du attackerar då hur en person ser ut tex? Fast du själv använder en fake bild?
    Du attackerar personer som är fega och inte vågar visa sig själva, Titta tillbaka en 1500 sidor eller så och se hur Smecker gick på MHB; Jag blev uppriktigt förbannad och jag blir förbannad när folk är så fega svin som beter sig på det sättet.

Uppenbarligen delar inte alla min uppfattning om det utan tycker att det är coolt att någon säger vad denne tycker. För mig har inte en lärare som inte framgår med gott exempel någon kredibilitet bara så enkelt är det.

Och jag har inga problem att attackera med mitt eget namn eller i egen person, Jag gör det alltid- På fritid och på jobbet. Och personligen respekterar jag personer som gör det långt högre än personer som slickar röv och är inställsamma även om personerna ifråga inte har samma åsikter som jag. För då vet jag iallafall var jag har personen och jag vet också att det är en person man kan lita på. Ingen vill medvetet bli sammankopplad med lögner.
    Det gäller ju också att se vad som är skrivet på allvar och vad som är skrivet med ironisk ton.

Jag har inget behov av att läsa tillbaka, jag vet vad jag tycker helt enkelt och jag upplever inte Smecker alls på samma sätt som du.
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:31:58 följande:
    Jag vill jobba på en redovisningsbyrå i framtiden. Men just nu söker jag mest ekonomiassistenjobb så jag ska få mer erfarenhet. Har jobbat lite med det under studietiden så jag kan en del iallafall.
    Kollat revisionsbyråernas hemsidor? Iaf den största av dem satsar hårt på redovisare och de anställer gymnasieekonomer tom och såna med lite erfarenhet och lär upp dem.
  • FjärilVingad73
    Madida skrev 2012-05-15 21:34:02 följande:
    Skulle vilja göra ett tillägg: Inte helt smakligt att diskutera en person som inte är här och kan svara för sig själv-
    Yeah, du har rätt. Ville bara försvara honom lite då jag tyckte att han blev orättvist anklagad. Slutar skriva om det nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!